Rok Relacji. Piąte urodziny marki Prouvé!

przez Maciej Maciejewski

Jak co roku w maju, ta polska network marketingowa marka podsumowuje kolejne dwanaście miesięcy swojej obecności na rynku. Tym razem świętuje rocznicę pod hasłem Rok Relacji.

Międzynarodowe urodziny Prouvé odbyły się w Zamku Gniew, potężnej gotyckiej twierdzy rycerzy – mnichów i siedzibie królów. Wśród zaproszonych gości pojawili się ambasadorzy i partnerzy marki z różnych krajów, m.in. z Portugalii, Bułgarii, Polski, Węgier, Ukrainy, Niemiec, Cypru, Litwy czy Słowacji. Podczas kilkudniowych obchodów nie zabrakło atrakcji utrzymanych w rycerskim stylu. Widowiskowy nocny Turniej Rycerski czy pełne humoru Igrzyska Prouvé, w których poszczególne drużyny rywalizowały w konkurencjach wymagających sprawności fizycznej i intelektualnej, zachwyciły wszystkich gości.

Najważniejszym wydarzeniem była jednak uroczysta gala Prouvé Business Awards, podczas której odbyła się premiera perfum Katarzyny Trawińskiej – założycielki marki, a właściciele oddziałów oraz ambasadorzy zostali nagrodzeni za swoje sukcesy i zaangażowanie w rozwój firmy.

– To niesamowite, że jesteśmy obecni na rynku już pięć lat. Ten rok działalności nazwaliśmy Rokiem Relacji, bo to właśnie one od początku istnienia Prouvé są dla nas bardzo ważne – mówiła na scenie Katarzyna Trawińska.

– Budowanie relacji opartych na zaufaniu i szczerości to duże wyzwanie i ciągła praca. Ale to właśnie dzięki nim działamy skuteczniej i efektywniej. Bez nich nie można zbudować silnej, prężnie rozwijającej się struktury. Sukces w MLM można zbudować tylko z ludźmi, którzy dzielą z nami te same wartości, podobnie myślą, darzą się szacunkiem i wzajemnie sobie pomagają. Obserwując Was i Wasze struktury wiem jedno – jesteście doskonałym przykładem jak to robić, jak się wspierać i motywować – dodała.

Podczas gali nie zabrakło wzruszeń, zwłaszcza, gdy na scenę została zaproszona właścicielka ukraińskiego oddziału, która zdobyła tytuł Partnera Roku Prouvé i wygłosiła przemówienie, w którym opowiedziała o sytuacji w swoim kraju. W tym niezwykle trudnym czasie ukraiński oddział nieustannie pracuje – jego właściciele i współpracownicy są cały czas we Lwowie, realizują zamówienia i bardzo mocno angażują się w niesienie pomocy swojemu krajowi oraz wspieranie ukraińskich partnerów marki.

Rok Relacji – rok kolejnych sukcesów. Ostatni rok był dla Prouvé czasem rozwoju. Marka wprowadziła wiele nowości, m.in. serię olejków Body&Senses, kosmetyki do pielęgnacji twarzy Skin Balance czy produkty Home&Living Green. Rozbudowała swoje struktury w różnych krajach i otworzyła kolejny oddział – tym razem w Niemczech. Zdobyła także cenne wyróżnienia i nagrody, w tym tytuł Gazela Biznesu 2021 przyznawany najdynamiczniej rozwijającym się firmom w Polsce.

Mogą Cię również zainteresować