– Jeszcze rok temu, gdy rozmawialiśmy o zasięgu Prouvé, mieliśmy w myślach firmę działającą tylko na rynku polskim. Dziś nasze produkty dostępne są w całej Europie, a oddziały otwarto już w Rosji i Mongolii. W najbliższym czasie nastąpi otwarcie trzeciego oddziału na świecie, a pierwszego w Europie – na Cyprze. Jak widać, jeśli ktoś jest skazany na sukces to przed nim nie ucieknie. Dlatego nazwaliśmy ten pierwszy rok „rokiem rozwoju” – komentuje Katarzyna Trawińska, twórczyni i właścicielka marki Prouvé.
W duchu rozwoju zaplanowany był więc całodniowy, urodzinowy event. Rozpoczęło go prestiżowe szkolenie MLM Master Academy™, gdzie w trakcie interaktywnych warsztatów goście zdobywali najnowszą wiedzę na temat zapachów. Jak mówią współpracownicy, Prouvé to marka, która „mówi” zapachem, oferując perfumy na bazie olejków z francuskiego Grasse i pachnące kosmetyki dla domu. Szkolenie więc okazało się strzałem w dziesiątkę i niepowtarzalną okazją, by pod okiem specjalistów ugruntować wiedzę i zdobyć unikalne umiejętności, które z pewnością pozwolą oczarować klientów.
Pierwsza w historii Gala Prouvé Buisness Awards była z kolei czasem podsumowania wyników minionego roku i okazją do wręczenia nagród Ambasadorom Marki Prouvé. Wśród nagrodzonych znaleźli się nie tylko Ambasadorzy z Polski, ale też z Litwy, Wielkiej Brytanii, ze Słowacji, z Rosji i Mongolii. Przyznane zostały również specjalne wyróżnienia Człowiek Roku Prouvé w czterech kategoriach Simplicity, Integrity, Trust i Cooperation. Są to cztery wartości, które wchodzą w skład fundamentu sukcesu Prouvé i którymi firma kieruje się na co dzień, czyli uczciwość, zaufanie, prostota i współpraca. W tym roku wyróżnienia za budowanie biznesu MLM w oparciu właśnie o te wartości odebrali Wojciech Paciorek, Piotr Witkowski, Edita Tumas oraz Dariusz Respondek.
– Wielokrotnie wyobrażałam sobie tę chwilę, co zrobię i co powiem, i dziś nareszcie, mając Was tu wszystkich zgromadzonych razem, mogę to powiedzieć: dziękuję. Przede wszystkim dziękuję za zaufanie, jakim mnie obdarzyliście. Po drugie, dziękuję za Wasze zaangażowanie. Wreszcie dziękuję za to, że każdego dnia udowadniacie, że warto współpracować z Prouvé – tymi słowami przywitała gości gospodyni wieczoru, Katarzyna Trawińska.
– Przez ten rok ciężką pracą udowodniliśmy, jak wiele można osiągnąć w Prouvé. Statuetki i dyplomy były jedynie symbolicznym domknięciem sukcesu, którego wymierne efekty nasi partnerzy widzą co miesiąc na swoich kontach – powiedziała Magdalena Sądel, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Prouvé.