Rok Sukcesu. Prouvé świętuje trzecią rocznicę

przez Maciej Maciejewski
1573

Rok 2019 był dla tej polskiej firmy MLM czasem wypełnionym sukcesami. Nowe oddziały, nowi partnerzy i ambasadorzy, nowe produkty w ofercie oraz kolejne nagrody i wyróżnienia – to tylko niektóre z nich.

Katarzyna Trawińska

Maj to dla Prouvé wyjątkowy miesiąc, bo to w maju marka obchodzi swoje urodziny. Z tej okazji firma podsumowała ostatnie 12 miesięcy swojej działalności. Tegoroczne hasło rocznicowe – Rok Sukcesu oddaje to, co osiągnęła na rynku.

Po trzech latach funkcjonowania w branży marka jest obecna w ponad 30 krajach. Jesienią otworzyła swoje kolejne oddziały – w Rumunii i we Włoszech. Znacznie powiększyła także międzynarodowe grono ambasadorów i partnerów, którzy z sukcesem rozbudowali swoje struktury. Jej dynamiczny rozwój został doceniony m.in. przez Portugalski Związek Networkerów, który przyznał Prouvé wyróżnienie za objawienie 2019 roku na rynku portugalskim (Multilevel Enterprise Revelation 2019). Tytuł ten przyznawany jest w oparciu o różne wskaźniki, m.in. zaangażowanie partnerów marki, plan zysków, potencjał wzrostu, wzrost prezentacji publicznych czy nowe partnerstwa.

W ostatnim roku Prouvé powiększyło wszystkie serie produktowe. Pojawiły się nowe perfumy damskie i męskie, odzwierciedlające światowe trendy w perfumiarstwie oraz nowe, ekskluzywne zapachy Unique Collection. Do serii Simply Pleasures doszły kolejne wegańskie kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, a do kosmetyków kolorowych Make me Up – wielofunkcyjny płyn micelarny, naturalny balsam do ust oraz wodoodporne kredki do oczu i stylizacji brwi. Z kolei seria środków czystości i kosmetyków do domu Home&Living powiększyła się o następnych, pachnących ekspertów do prania. Oprócz tego w ofercie pojawiały się także produkty w edycjach limitowanych.

2019 rok był także czasem nagród i wyróżnień. Produkty Prouvé zostały docenione przez jury oraz przez konsumentów w wielu prestiżowych plebiscytach. Kolekcja perfum molekularnych otrzymała statuetkę Love Cosmetics Awards oraz Influencer’s Top 2019. Mineralny Puder i podkład sypki zdobył tytuł Kobieca Marka Roku 2019 – Klasa i Styl, a ekskluzywne perfumy Blossom Symphony zostały wyróżnione tytułem Superprodukt Świata Kobiety 2019. Również Katarzyna Trawińska, twórczyni i właścicielka marki, została nagrodzona za swoją działalność biznesową i społeczną. Stała się także jedną z bohaterek książki „50 wpływowych kobiet sukcesu” i znalazła się w raporcie „50 Kobiet Biznesu”. Sama marka została nagrodzona statuetką „Marketing Sieciowy Godny Zaufania” w plebiscycie Polish Businesswomen Awards.

Wiosną wiele branż musiało zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą związaną z epidemią COVID-19. Na tym polu Prouvé także może pochwalić się sukcesami, bo jej partnerzy i ambasadorzy szybko udowodnili, że to nie przeszkadza im w działalności i rozwijaniu swoich struktur. Skutecznie dostosowali się do nowych warunków, a o ich efektywnych działaniach online pisał m.in. serwis internetowy włoskiego dziennika „La Repubblica” (opisał również jak Prouvé pomogło Włochom z Apulii poradzić sobie z kryzysem na rynku pracy) oraz portugalskie czasopismo biznesowe „Valor Magazine”, które doceniło markę za widoczny rozwój na tym rynku oraz wzrost pomimo szalejącej epidemii.

Mogą Cię również zainteresować