Ruszył projekt Baza Wiedzy Sodexo

przez Dominika Socha

Firma Sodexo Motivation Solutions zajmująca się kompleksowymi rozwiązaniami motywacyjnymi na polskim rynku, rozpoczęła nowy projekt ekspercki. W swoim serwisie internetowym uruchomiła Bazę Wiedzy zawierającą kompleksowe informacje dotyczące programów wsparcia sprzedaży.


Baza Wiedzy Sodexo to odpowiedź na potrzeby wszystkich firm zainteresowanych budowaniem i rozwijaniem biznesowych relacji z klientami i kontrahentami. Teraz na stronie internetowej firmy pojawiło się kompendium wiedzy o programach lojalnościowych i motywacyjnych – informacje z zakresu prawa, podatków i aspektów organizacyjnych, uzupełnione badaniami dotyczącymi budowania lojalności, case studies i felietonami praktyków doświadczonych w szeroko pojętych programach wsparcia sprzedaży.

– Impulsem do przygotowania Bazy Wiedzy były pytania, które dostajemy od firm zainteresowanych działaniami wsparcia sprzedaży. Nasi eksperci codziennie udzielają informacji dotyczących opodatkowania takich projektów, optymalnego mechanizmu, budżetu i wielu innych kwestii nieodłącznie związanych z programami motywacyjnymi i lojalnościowymi. Postanowiliśmy zebrać wiedzę naszą i partnerów, z którymi współpracujemy – znanych ośrodków badawczych, ekspertów rynku i mediów – w jeden projekt, który nazwaliśmy Bazą Wiedzy. Planujemy systematycznie rozszerzać projekt i mamy nadzieję, że każda firma zainteresowana rozwijaniem biznesowych kontaktów ze swoimi klientami i kontrahentami znajdzie tam odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania – wyjaśnił genezę projektu Beniamin Schön, category manager Sodexo Motivation Solutions.

Baza Wiedzy Sodexo to nie tylko informacje dotyczące organizacji programów lojalnościowych, to także źródło ciekawych publikacji i porad, związanych z budowaniem lojalności w biznesie. Autorami materiałów są eksperci firmy Sodexo, specjalizujący się w programach wsparcia sprzedaży, zaś pierwszym partnerem zewnętrznym projektu został Instytut ARC Rynek i Opinia. Baza Wiedzy została także wzbogacona o prezentację sylwetek ekspertów, a na firmy, które chciałyby systematycznie poszerzać swoją wiedzę i wspólnie z Sodexo budować lojalność partnerów biznesowych czeka newsletter.

Mogą Cię również zainteresować