Firma Amway co roku zalicza sprzedaż na poziomie ok. 10 miliardów dolarów, ale – jak widać – nie osiada na laurach. Teraz spółka planuje dynamiczny rozwój swojego biznesu MLM wykorzystując w tym celu wzrostowy trend i coraz większą popularność kanałów e-commerce i social commerce.
Ashish Khan wnosi do firmy doświadczenie zawodowe w zakresie technologii marki i architektury korporacyjnej. Posiada również szeroką wiedzę o tym, jak poprowadzić markę przez transformację cyfrową, w tym doświadczenie konsumenckie, innowacje produktowe i łańcuch dostaw. Ten ruch – zdaniem firmy – zwiększy zaangażowanie Amway w dążeniu do zdobycia tytułu lidera handlu społecznościowego.
Nowe obowiązki Ashish Khana będą obejmowały stworzenie systemu bezproblemowych zakupów dla klientów, wprowadzanie innowacji cyfrowych, nawiązywanie relacji z globalnymi partnerami w dziedzinie technologii cyfrowych i społecznościowych oraz zarządzanie danymi i analizami.
– Ashish Khan ma niesamowite, globalne doświadczenie i jest idealnym liderem technologicznym, który wspiera naszą wizję wyzwalania przedsiębiorczości i pomagania naszym partnerom biznesowym przekształcić ich pasje w czyn. Fitness, uroda, przygoda czy gotowanie – zróbmy z tego zyski – powiedział Milind Pant, dyrektor generalny w Amway. – Khan nie boi się kwestionować status quo, działa z sercem i nie mógłbym być bardziej podekscytowany z faktu, że dołączył do zespołu Global Leadership Team właśnie teraz, gdy projektujemy naszą przyszłość zorientowaną na urządzenia mobilne i e-commerce – dodał dyrektor generalny.