Cała branża sprzedaży bezpośredniej i network marketing na świecie stoi teraz przed bardzo szczególnymi wyzwaniami, jeśli chodzi o kontakty z klientami, a wygrywają tylko te podmioty i network marketerzy, którzy zadbali o odpowiednie know-how, narzędzia pracy i potrafili się dostosować do zaistniałej sytuacji.
Wszystko wskazuje na to, że jedną z takich firm MLM jest producent i dystrybutor biżuterii magnetycznej – ENERGETIX, który dostosował się do tych dziwnych czasów w sposób nader elastyczny. Dlatego międzynarodowe wydarzenie rozpoczynające rok 2022, które spółka zorganizowała 15 stycznia br. dotyczyło przede komunikacji online.
– Cyfryzacja nabrała niesamowitego tempa i będzie kontynuowana – powiedział właściciel firmy Roland Förster witając swoich gości, którzy połączyli się online z 12 krajów, aby interaktywnie uczestniczyć w inauguracyjnym wydarzeniu noworocznym.
W trakcie tej internetowej konferencji Jessica Schlick z kierownictwa ENERGETIX przeprowadziła wywiady z dwoma wieloletnimi partnerami biznesowymi, którzy przyswoili sobie elastyczny kurs firmy i – nawet bez większego doświadczenia technologicznego – z powodzeniem korzystają teraz z nowej formy kontaktu w ramach sprzedaży i budowaniu swoich zespołów.
Innymi pozytywnymi przykładami umiejętnego dostosowania się do zmian były wypowiedzi online na żywo dwóch całkiem nowych dystrybutorów, którzy w rozmowie z dyrektorem zarządzającym Alexandrem Linkiem opowiedzieli o formie, w jakiej „naśladują” i z powodzeniem wykorzystują nowe instrumenty z kreatywnością.
Zdaniem uczestników wydarzenia ze szczególnym zainteresowaniem spotkała się koncepcja konferencji hybrydowej czyli połączenia komunikacji online przez WhatsApp i późniejszej klasycznej imprezy w domach lub ogrodach – oczywiście zgodnie z obowiązującymi przepisami danego kraju. – Nie ma wyjścia. Biznes online to już nie tylko konieczność, ale przyszłość. Również w dziedzinie MLM – stwierdził jeden z dystrybutorów spółki.