źródło: Pixabay
Jak widać biznes MLM daje sobie świetnie radę pomimo panujących na świecie problemów w gospodarce. – Osiągnęliśmy kolejny rekord sprzedaży netto w tym kwartale, przekraczając 1,5 miliarda dolarów, ponieważ zainteresowanie konsumentów zdrowiem i dobrym samopoczuciem wciąż napędzało popyt na nasze produkty odżywcze – powiedział John Agwunobi, prezes i dyrektor generalny w Herbalife Nutrition.
Sprzedaż kwartalna na poziomie 703,3 mln dolarów i wzrost o 19% w przypadku reprezentującej biznes MLM spółki Nu Skin Enterprises to również świetny wynik finansowy, którego w dzisiejszej dobie z pewnością pozazdrościłoby wiele milionów podmiotów gospodarczych działających w systemie tradycyjnym czy we franchisingu.
Kryzys nie ma uczuć. Koniunktura nie ma litości, ale tam, gdzie jedni mają problemy, inni zaliczają niesamowite wzrosty i świetny rozwój.
– Nadal rozwijaliśmy tempo rozwoju dzięki przyspieszonym wynikom sprzedażowym w trzecim kwartale, ponieważ osiągnęliśmy przychody i zysk znacznie powyżej oczekiwań – skomentował Ritch Wood, dyrektor generalny w Nu Skin. – Realizując naszą długoterminową strategię osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost liczby klientów i liderów sprzedaży, poprawiając przychody we wszystkich segmentach raportowania, oprócz jednego. Osiągnęliśmy silny dwucyfrowy wzrost w obu Amerykach, regionach Pacyfiku i EMEA, przy niewielkim wzroście w większości Azji. Chiny kontynentalne nadal się stabilizują, a przychody, liczba klientów i liderów sprzedaży stopniowo rosną – dodał Wood.
Zdaniem dyrektora generalnego Nu Skin spółka przekracza swoje prognozy wzrostu na rok 2020 ze względu na duży popyt produktowy i ciągłe inwestycje cyfrowe, które umożliwiają jej liderom sprzedaży i podmiotom stowarzyszonym budowanie biznesu MLM sprzyjającego społecznościom w dobie pandemii. – Korzystamy również z obecnego środowiska, w którym więcej osób pracuje z domu i robi zakupy w internecie. Obecnie około 90% przychodów Nu Skin pochodzi z transakcji cyfrowych – mówi.
A teraz sobie wyobraźcie, jak wielki to jest tort do podziału! Prognozowana wartość rynku e-commerce globalnie tylko na koniec 2020 roku to 717 miliardów euro! Jeszcze jakieś pytania? Największym motorem napędowym handlu w sieci jest i będzie pandemia. To smutne, ale takie są fakty: