Spółki działające w systemie MLM zaliczają świetne wzrosty. A wszystko pomimo ogólnoświatowych problemów i kryzysów

przez Maciej Maciejewski

W trzecim kwartale 2020 roku firma Herbalife Nutrition odnotowała sprzedaż netto w wysokości 1,5 miliarda dolarów czyli wynik finansowy wzrósł tutaj o 22% w porównaniu do trzeciego kwartału roku 2019. Suma ta stanowi największy kwartalny wynik w historii spółki. W tym samym okresie rozliczeniowym firma Nu Skin Enterprises wypracowała swoje przychody na poziomie 703,3 mln dolarów. To 19% wzrost rok do roku.

źródło: Pixabay

Jak widać biznes MLM daje sobie świetnie radę pomimo panujących na świecie problemów w gospodarce. – Osiągnęliśmy kolejny rekord sprzedaży netto w tym kwartale, przekraczając 1,5 miliarda dolarów, ponieważ zainteresowanie konsumentów zdrowiem i dobrym samopoczuciem wciąż napędzało popyt na nasze produkty odżywcze – powiedział John Agwunobi, prezes i dyrektor generalny w Herbalife Nutrition.

Sprzedaż kwartalna na poziomie 703,3 mln dolarów i wzrost o 19% w przypadku reprezentującej biznes MLM spółki Nu Skin Enterprises to również świetny wynik finansowy, którego w dzisiejszej dobie z pewnością pozazdrościłoby wiele milionów podmiotów gospodarczych działających w systemie tradycyjnym czy we franchisingu.

Kryzys nie ma uczuć. Koniunktura nie ma litości, ale tam, gdzie jedni mają problemy, inni zaliczają niesamowite wzrosty i świetny rozwój.

– Nadal rozwijaliśmy tempo rozwoju dzięki przyspieszonym wynikom sprzedażowym w trzecim kwartale, ponieważ osiągnęliśmy przychody i zysk znacznie powyżej oczekiwań – skomentował Ritch Wood, dyrektor generalny w Nu Skin. – Realizując naszą długoterminową strategię osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost liczby klientów i liderów sprzedaży, poprawiając przychody we wszystkich segmentach raportowania, oprócz jednego. Osiągnęliśmy silny dwucyfrowy wzrost w obu Amerykach, regionach Pacyfiku i EMEA, przy niewielkim wzroście w większości Azji. Chiny kontynentalne nadal się stabilizują, a przychody, liczba klientów i liderów sprzedaży stopniowo rosną – dodał Wood.

Zdaniem dyrektora generalnego Nu Skin spółka przekracza swoje prognozy wzrostu na rok 2020 ze względu na duży popyt produktowy i ciągłe inwestycje cyfrowe, które umożliwiają jej liderom sprzedaży i podmiotom stowarzyszonym budowanie biznesu MLM sprzyjającego społecznościom w dobie pandemii. – Korzystamy również z obecnego środowiska, w którym więcej osób pracuje z domu i robi zakupy w internecie. Obecnie około 90% przychodów Nu Skin pochodzi z transakcji cyfrowych – mówi.

A teraz sobie wyobraźcie, jak wielki to jest tort do podziału! Prognozowana wartość rynku e-commerce globalnie tylko na koniec 2020 roku to 717 miliardów euro! Jeszcze jakieś pytania? Największym motorem napędowym handlu w sieci jest i będzie pandemia. To smutne, ale takie są fakty:

„Sprzedaż detaliczna ustępuje miejsca e-commerce, bo pandemia zmienia nawyki konsumenckie. Kto na tym skorzysta? Inteligentni budowniczowie struktur w systemie network marketingu”.

Mogą Cię również zainteresować