Sprzedaż bezpośrednia a rynek pracy

przez Piotr Hoffman

Ciekawy artykuł na temat sektora sprzedaży bezpośredniej opublikował portal internetowy prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. Autorem tekstu jest Mirosław Luboń, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

„Dyskusje na temat zmian w ustawie emerytalnej sprawiają, że coraz większa liczba Polaków, zwłaszcza tych w sile wieku, zaczyna zastanawiać się nad swoim życiem za kilka lub kilkanaście lat. Coraz większa grupa osób dostrzega szansę na swój rozwój zawodowy w założeniu własnej działalności i staniu się swoim własnym szefem. Taką możliwość daje praca w sektorze sprzedaży bezpośredniej” – pisze Mirosław Luboń. Cały artykuł można przeczytać w tym miejscu: www.pnsa.pl.

„Network Magazyn” jako jedyny w Polsce, niezależny periodyk parający się zagadnieniami sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, od trzech lat jest patronem medialnym PNSA. Przypominamy, że można jeszcze zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. W tym roku zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja!

Nie zastanawiajcie się dłużej, nie zwlekajcie, nagroda w kategoriach „Sprzedaż Bezpośrednia” i „Menedżer Branży MLM” są na wyciągnięcie ręki! A potem tylko chwała, sława i prestiż. Naprawdę warto.

PNSA (Polish National Sales Awards) jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”. Więcej informacji: www.pnsa.pl.

Mogą Cię również zainteresować