„Dyskusje na temat zmian w ustawie emerytalnej sprawiają, że coraz większa liczba Polaków, zwłaszcza tych w sile wieku, zaczyna zastanawiać się nad swoim życiem za kilka lub kilkanaście lat. Coraz większa grupa osób dostrzega szansę na swój rozwój zawodowy w założeniu własnej działalności i staniu się swoim własnym szefem. Taką możliwość daje praca w sektorze sprzedaży bezpośredniej” – pisze Mirosław Luboń. Cały artykuł można przeczytać w tym miejscu: www.pnsa.pl.
„Network Magazyn” jako jedyny w Polsce, niezależny periodyk parający się zagadnieniami sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, od trzech lat jest patronem medialnym PNSA. Przypominamy, że można jeszcze zgłaszać swoje kandydatury do IV edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards. W tym roku zgłoszenia przyjmowane są do 31 maja!
Nie zastanawiajcie się dłużej, nie zwlekajcie, nagroda w kategoriach „Sprzedaż Bezpośrednia” i „Menedżer Branży MLM” są na wyciągnięcie ręki! A potem tylko chwała, sława i prestiż. Naprawdę warto.
PNSA (Polish National Sales Awards) jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”. Więcej informacji: www.pnsa.pl.