Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

przez Barbara Gaci
433 odsłony

Już 17 października 2016 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbędzie się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej. Wydarzenie będzie transmitowane online. „Network Magazyn” jest patronem medialnym V PDSB.

Hasło przewodnie tegorocznego Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej brzmi: „Sprzedaż bezpośrednia 2.0.” Głównym mówcą dnia będzie prof. Piotr Płoszajski – kierownik katedry teorii zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Wraz z rozwojem nowych technologii, zmienia się także branża sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego (MLM). Niemalże trzy czwarte wszystkich transakcji w tym sektorze dokonywanych jest za pośrednictwem internetu, a co dziesiąte zamówienie składane jest przez urządzenie mobilne.  Nowoczesne kanały sprzedaży i komunikacji są coraz lepiej wykorzystywane i traktowane jako instrument wspierający bezpośrednie relacje z klientami oraz partnerami biznesowymi.

Celem V PDSB jest budowanie wizerunku sektora DS/MLM jako branży tradycyjnej, ale z nowoczesnym modelem biznesowym w pozyskiwaniu i obsłudze klientów. Przedsiębiorcy z branży nie zapominają także o wyjątkowej roli mediów społecznościowych, które stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji, obsługi posprzedażowej klientów, platformą szkoleń, przestrzenią wymiany wszelkich informacji biznesowych, programów wsparcia sprzedaży oraz komentarzy.

W konferencji będą uczestniczyć przedstawiciele różnych środowisk zainteresowanych zarówno rozwojem rynku sprzedaży bezpośredniej i network marketingu, jak i całej polskiej gospodarki. Istotną rolę w realizacji tego zadania mają nie tylko organizacje i instytucje bezpośrednio zaangażowane w edukację i rozwój technologii, ale także instytucje nadzorujące rynek, przedsiębiorcy oraz organizacje handlowe i biznesowe. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Google for Work oraz Szkoła Główna Handlowa. Tegoroczną edycję V Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej wspiera aplikacja Eventory.

W trakcie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny „Nowe technologie szansą czy zagrożeniem dla branży sprzedaży bezpośredniej?”, podczas którego zostaną poruszone kwestie związane z kierunkiem rozwoju sektora i wyzwaniami, przed jakimi stają obecnie firmy. Udział w panelu wezmą: prof. Piotr Płoszajski, kierownik katedry teorii zarządzania SGH, Magdalena Dziewguć z Head Google for Work, Marek Sodolski, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i marketingu z firmy e-point, Andrzej Iwan, digital mananger z Avon Cosmetics Polska, Anna Leszczyńska, prezes Moore & Better oraz Natalia Hatalska, analityk trendów.

Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej oraz redakcja „Network Magazynu” pragną Państwa zaprosić do uczestnictwa online w tym ważnym wydarzeniu dla całej branży DS/MLM. Całość wydarzenia będzie transmitowana na żywo od godz. 9:00. Transmisja wideo będzie dostępna pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=nJWFJDTiSSA. Zapraszamy!

Mogą Cię również zainteresować