STRATEGIE W BIZNESIE część 4. Arthur Buchholz

przez Maciej Maciejewski
1131 odsłony

„Konia do wody możesz doprowadzić, ale pić musi sam. Dlatego nikogo nie można na siłę przekonywać do budowania biznesu MLM. Każdy musi mieć swoje DLACZEGO i powinien wiedzieć, po co to robi. Co ja najbardziej cenię w network marketingu? Fakt, że mogę pracować wspólnie ze swoją żoną. Mało tego, w tym biznesie wychowała się nasza córka. Od urodzenia zawsze była z nami wszędzie. To jest moje DLACZEGO”.

Arthur Buchholz. Człowiek nietuzinkowy. Z zawodu audytor i planista systemów odgromieniowych. Od 30 lat mieszka w Niemczech. Razem z rodziną budują biznes w marketingu rekomendacyjnym. Motywator, lider, wizjoner.

Organizuje i prowadzi znane w systemie MLM międzynarodowe spotkania biznesowo-motywacyjne. Jego ponad 25 letnie doświadczenie w zakresie dziedziny rozwoju osobistego pozwala, aby podczas eventów i osobistych konsultacji przekazywać ludziom niezmiernie cenne rady i wskazówki.

Budowanie biznesu sieciowego i kreowanie liderów jest jego pasją. Wydobywa z ludzi to, o czym oni sami już dawno zapomnieli. Entuzjastyczny, pełen zwariowanych pomysłów i nietuzinkowych marzeń. Uwielbia Włochy, a zwłaszcza Toskanię, ceni wyborne wino, dobre książki i tak zwany „nieuczesany ogród”.

Gdzie można poznać jego system działania i unikalne wskazówki na żywo? Tylko w Network Magazynie – jedynym niezależnym portalu o branży sprzedaż bezpośrednia i network marketing na terenie Polski. Polecam i zapraszam tutaj:

STRATEGIE W BIZNESIE część 4. Arthur Buchholz

Mogą Cię również zainteresować