źródło: Prouve.com
Zestaw nowych suplementów na półce z logo Prouvé składa się z trzech produktów. STRESS to wyrób na bazie ekstraktów z melisy, kozłka i ashwagandhy. Pomaga zredukować napięcie spowodowane m.in. intensywnym trybem życia i utrzymać dobre samopoczucie. Łagodzi drażliwość i zwiększa odporność na stres. WEIGHT posiada ekstrakty z garcini, gurmaru, kurkumy i kelpa. Wspiera w procesie odchudzania i utrzymaniu prawidłowej masy ciała. Pomaga ograniczyć apetyt i wspomaga proces trawienia. IMMUNITY to suplement diety skomponowany na bazie czosnku, oliwki i kurkumy. Wspiera prawidłowe działanie układu odpornościowego, m.in. w okresie jesienno-zimowym lub w trakcie stresującego okresu w życiu.
Zainicjowane 6 lat temu przez Katarzynę Trawińską przedsięwzięcie Prouvé rozwija się w bardzo dobrym kierunku. W 2020 roku spółka wygenerowała sprzedaż netto na poziomie nieco powyżej 34 milionów złotych (34 464), aby w roku 2021 z sukcesem powiększyć ten wynik do prawie 37 milionów złotych (36 961), co w sumie dało 7,25% wzrostu. Najnowsze wyniki finansowe całej polskiej branży DS/MLM można przeanalizować w tym miejscu.