Marcin Mierzwiński
Kilka dni temu firma Natur Day obchodziła swoje trzecie urodziny. Trzeba mocno podkreślić, że w ciągu trzech lat działalności spółka zrobiła bardzo dużo nie tylko na kanwie branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, ale również zainicjowała ciekawy i sprawnie funkcjonujący system promujący wśród społeczeństwa szeroko rozumiany trend health & wellness. Czyż mamy dziś na świecie jakiś ważniejszy temat niż dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie społeczeństwa? Raczej nie. To fundament rozwoju i przyszłości.
Trzy lata temu twórcy Natur Day postawili sobie jeden najważniejszy, konkretny cel – „w ramach promocji zdrowego stylu życia zostaniemy projektem wytwarzającym i sprzedającym najwyższej klasy suplementy w 100% wyrabiane z naturalnych ekstraktów roślinnych, bez jakichkolwiek wypełniaczy. To podstawowa wartość, jaką fitoterapia postawiła sobie na drodze do budowania najlepszych produktów dla zdrowia Natur Day. Najwyższej jakości syropy naturalne i kapsułki kompozycji ekstraktów roślinnych. I będziemy to robili tak, aby współpracujący z nami ludzie mogli się cieszyć dobrym zdrowiem i intratnymi zarobkami”. Czy cel został osiągnięty? Posłuchajmy prezesa…
O starcie spółki trzy lata temu można przeczytać tutaj: „Natur Day. Startuje nowy, polski biznes MLM”.
Publikacja o tym jak niedawno zostałem ambasadorem systemu OPTI CHANGE można przeczytać w tym miejscu: „Zostałem ambasadorem zdrowej transformacji. Z Opti Change. Bo system działa. Amen”.