– Sport jest jednym z podstawowych filarów zdrowego stylu życia, dlatego bardzo się cieszymy i jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z Ulą Radwańską. Jedna z najlepszych polskich zawodniczek nieodłącznie kojarzy się z aktywnością fizyczną, zdrowym odżywianiem, spędzaniem czasu w dynamiczny sposób, pracą zespołową i oczywiście to magiczne słowo sukces czyli wartości, które są wpisane w credo naszej firmy. Marka Juice Plus+ współpracuje i wspiera sportowców w wielu krajach, teraz dołączyła do nich również Polska – powiedział nam Michał Guzowski, dyrektor regionalny Juice Plus+ na Europę Wschodnią.
Urszula Radwańska przygodę z tenisem rozpoczęła w 1995 roku. Pochodzi z rodziny od zawsze związanej ze sportem. Treningi rozpoczęła pod okiem ojca w jednym z krakowskich klubów sportowych. Od 2005 roku posiada status zawodowej tenisistki. W tym właśnie roku wygrała dwa juniorskie turnieje deblowe. Również w 2005 roku zdobyła, wraz z drużyną, tytuł Mistrza Świata Juniorów. Dwa lata później zwyciężyła na juniorskim Wimbledonie w grze pojedynczej oraz w deblu. W ten sposób została drugą Polką, której udało się tego dokonać. W 2012 roku zdobyła kwalifikację olimpijską. Ukończyła krakowską AWF na kierunku turystyka i rekreacja. Jest reprezentantką kraju w Pucharze Federacji.
– Dbanie o formę fizyczną i zdrowe odżywianie są dla mnie kluczowe. Nie jest to łatwe, bo wiele czasu spędzam w podróżach. Zjedzenie zdrowego posiłku czy przekąski nie zawsze jest sprawą prostą. Treningi, turnieje pochłaniają bardzo wiele czasu, stąd na gotowanie zostaje mi go mało, a muszę i chcę zdrowo się odżywiać. Produkty Juice Plus+ są w tym niezmiernie pomocne, dlatego dla mnie ta współpraca jest naturalna, ale zarazem bardzo ekscytująca – powiedziała Urszula Radwańska.
Juice Plus+ jest marką o zasięgu światowym, której misją jest promocja zdrowego stylu życia. Firma działa w 26 krajach, a wspiera ją ponad 200 000 społeczność niezależnych partnerów sprzedaży i rzesza miliona klientów. Zajmuje się produkcją i dystrybucją suplementów diety pochodzenia roślinnego. Juice Plus+ sprzedaje swoje produkty w oparciu o model network marketing wspierany przez e-commerce i social media. Niezależni partnerzy osiągają dodatkowe dochody promując zdrowy tryb życia. Partnerzy spółki mają całkowitą dowolność w wyborze godzin i miejsca pracy, tworząc jednocześnie wspierającą się społeczność.
Współpraca firmy z Urszulą Radwańską będzie obejmowała działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych, udział w eventach marki, spotkania z partnerami, opracowywanie planów treningowych oraz działania influencerskie. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.