GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, wprowadził do swojej platformy wersję beta Kreatora Wiadomości, który całkowicie zmienia dotychczasowy sposób tworzenia newsletterów. Umożliwia on tworzenie zaawansowanych graficznie wiadomości e-mail bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.
Użytkownicy GetResponse mogą korzystać z gotowych szablonów newsletterów lub różnych layoutów wiadomości. Każdy z nich zawiera różne warianty rozmieszczenia treści i grafik, które za pomocą kilku kliknięć można przebudować dodając do nich nowe kolumny tekstu, przyciski social media i grafiki. W ten sposób można zrealizować niemal każdą wizję newslettera – bez względu na markę lub branżę firmy.
Dodatkowo, funkcja drag’n’drop (przesuń i upuść) uprości edycję grafik do minimum. Pozwala ona z łatwością przesuwać, kopiować, zapisywać czy zmieniać rozmiar zdjęć i grafik, dzięki którym wiadomości nabiorą żywych i przykuwających wzrok barw. Kreator Wiadomości umożliwia również powrót do poprzedniej wersji tworzonej wiadomości – bez ryzyka utraty tej aktualnej. Dzięki temu można porównywać i tworzyć alternatywne wersje wiadomości. Poza tym, każdy element tworzonej wiadomości można zapisać i wykorzystać w kolejnych newsletterach.
– Nowy Kreator Wiadomości to nie jest tylko kolejna nowa funkcjonalność GetResponse. To jest prawdziwa rewolucja w e-mail marketingu, która całkowicie zmienia sposób tworzenia newsletterów. Marketerzy i przedsiębiorcy, nie potrzebują już grafików i webmasterów, aby móc wysłać atrakcyjny graficznie newsletter do swoich klientów. Teraz całą wiadomość mogą od A do Z zaplanować i zbudować sami w kilka minut –powiedział nam Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).
Aby zachęcić do sprawdzenia możliwości nowego Kreatora Wiadomości, zespół GetResponse ogłosił konkurs “Sprawdź swoją kreatywność z rewolucyjnym Kreatorem Wiadomości GetResponse”. Aby wziąć w nim udział wystarczy stworzyć newsletter i zgłosić go do konkursu. Newslettery będą oceniane przez niezależne jury w składzie: zespoły redakcyjne serwisów Webhosting, Marketingowiec i Mam Startup, blogera Mirka Połyniaka oraz eksperci email marketingu z GetResponse. Konkurs trwa od 21 maja do 6 czerwca br. Ogłoszenie wyników nastąpi 12 czerwca 2012 br. Patronami medialnymi konkursu są: Dziennik Internautów, Marketingowiec, Marketer +, Mam Startup, Proseed i Webhosting. Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie: http://www.getresponse.pl/promo/konkurs-kreator-wiadomosci
Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w e-mail marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 210 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem takich narzędzi, jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo e-maile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.