Wojciech Scheffs wystąpi na „Ludzie Kupują od Ludzi”

przez Maciej Maciejewski

Jak stworzyć z siebie istotny element przewagi konkurencyjnej? Już 25 listopada br. odbędzie się ważne wydarzenie na rozwojowej mapie Polski. „Ludzie Kupują od Ludzi” to koncept, który zrodził się podczas wielu szkoleń, seminariów, ale nade wszystko spotkań z klientami…

Wojciech ScheffsWojciech Scheffs

Wiele osób z racji mojej biznesowej przewidywalności często nazywa mnie Nostradamusem. Nie podoba mi się to za bardzo ani nie schlebia bo z ezoteryką mam tyle wspólnego co pięść z okiem… aczkolwiek z drugiej strony naprawdę często udaje mi się wykrakać wiele spraw. Tak było np. z Wojciechem Scheffsem. Kiedy zobaczyłem jego wykład kilka lat temu podszedłem do niego w kuluarach i powiedziałem na ucho: „kiedyś będziesz wielkim mówcą i szkoleniowcem”. I co? Chłopak nie kazał długo czekać na spełnienie wróżby.     

Niecałe dwa miesiące temu informowaliśmy o zwycięstwie Wojciecha Scheffsa w prestiżowym konkursie na najlepszą mowę biznesową 2015. Ale młody biznesmen budujący swój MLM poszedł za ciosem i 25 listopada br. wszyscy będziemy mogli się od niego uczyć podczas szkolenia „Ludzie Kupują od Ludzi”. O co chodzi?

– Często słyszymy: „Moi ludzie nie potrafią przywiązać do siebie klientów, nie budują relacji”. Zaczęliśmy zastanawiać czemu tak się dzieje? Produkt, usługa, miejsce, materiały – wszystko na najwyższym poziomie a mimo to handlowcy nie dają rady – mówi Daniel Gielo, koordynator projektu.

– Dołożymy wszelkich starań, aby to wydarzenie było przede wszystkim merytoryczne, prowadzone przez praktyków biznesu i sprzedaży. Bez przerostu formy, bez zbytniego nadęcia – dodał Wojciech Herra, trener i konsultant, pomysłodawca i organizator seminarium.

Dla kogo ten event?

  • menedżerowie odpowiedzialni za działy marketingu i sprzedaży,
  • doradcy klienta, handlowcy, account managerowie, new business managerowie – wszyscy, którzy sprzedają poprzez bezpośredni kontakt z klientem,
  • każdy kto jest zainteresowany podnoszeniem swoich umiejętności sprzedażowych.

Dlaczego warto?

  • bo to inne ujęcie procesu sprzedaży – obalające wiele mitów,
  • bo jest prowadzone przez ekspertów ze swoich dziedzin – nie magików, mówców, którzy bardziej niż na merytoryce skupiają się na show i własnym ja. Osoby prowadzące biznes, praktycy marketingu i sprzedaży będą dzielić się swoimi doświadczeniami i najlepszymi praktykami,
  • bo to dobra inwestycja – jak każda w ludzi.

Czego się spodziewać?

Sprzedawanie to sztuka łączenia naszego produktu i usługi z oczekiwaniami i potrzebami klienta. To truizm, o którym nikomu nie trzeba przypominać. Niestety 90% handlowców przeprowadzając proces sprzedażowy skupia się na przedstawianiu wyjątkowych zalet i korzyści tylko swojego produktu. Dlaczego niestety? Dlatego, że zapominają o tym, że to oni są jednym z najważniejszych elementów konkurencyjnych. Że klient w całym procesie sprzedaży kupuje również ich jako ludzi/handlowców/fachowców. Mało tego, ma bardzo konkretne oczekiwania względem ich pracy.

A najlepsi robią zwykłe rzeczy lepiej. Najlepsi handlowcy zdają sobie sprawę z faktu, że klient kupuje głównie dzięki nim. Dzięki ich podejściu, zaangażowaniu, chęci do pracy i zainteresowaniu sprawami klienta.

Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? To szczególnie istotne w sytuacji, gdy na dzisiejszym rynku produkty/usługi konkurencyjne różnią się od siebie w niewielkim stopniu, co sprawia, że Klient często podejmuje decyzje na podstawie… ceny. Dobry i świadomy handlowiec wie, że to klient kupuje również ze względu na jego osobowość.

Bilety

Dostępne są na stronie: http://ludziekupujaodludzi.evenea.pl

Bilety grupowe: Daniel Gielo, 696-015-253, [email protected]

Facebook: https://www.facebook.com/events/711496442310145/

Skąd pomysł?

– W sprzedaży, którą pod koniec dnia zajmuje się 80% społeczeństwa, do perfekcji (lub nie) opanowaliśmy sztukę sprzedaży produktu, usługi, koncepcji, idei. Językiem korzyści tłumaczymy klientom ile mogą zarobić, albo ile mogą stracić na poszczególnych transakcjach – wyjaśnia Daniel Gielo i dodaje:

– Ale zapominamy, że my sami, jako handlowcy, jesteśmy nośnikiem wartości – emocji, zaufania, pasji, zaangażowania. My poznajemy naszych klientów, partnerów i potrafimy faktycznie dopasować rozwiązanie do aktualnej sytuacji. My robimy różnicę. Dlaczego tak ważne jest bycie handlowcem świadomym swojej roli? Bo klienci szukają autentycznych ludzi – są znudzeni kolejnym handlowcem, który wygląda tak samo, mówi tak samo i stosuje te same techniki rodem z lekcji aktywnego słuchania. Bo e-commerce (rynek, który eliminuje rolę czynnika ludzkiego w procesie sprzedaży), mimo swoich wielu zalet, ma jedną zasadniczą – wymusza obniżanie cen. Jedynym sposobem jest pokazywanie wartości. A wartość są w stanie pokazać tylko ludzie. Bo my jesteśmy w stanie budować autentyczne relacje – a to bezcenna wartość każdej organizacji, grupy czy struktury sprzedażowej. Dlatego do naszego projektu edukacyjnego zaprosiliśmy grono fachowców, ekspertów, a co ważne praktyków. Aby przez ten jeden dzień skupili się na poszczególnych aspektach pracy sprzedażowej człowieka, który chce samym sobą robić u klientów różnice… 

Mogą Cię również zainteresować