Wydarzenie roku w polskim biznesie MLM? Struktura partnerska i portfolio produktowe firmy Perfect Coll przeszły do spółki DuoLife

przez Maciej Maciejewski

Przyjęta przez network marketingową firmę DuoLife SA strategia świadomego wzrostu i rozwoju przyniosła kolejny przełomowy efekt. Firma z sukcesem zakończyła proces przyłączenia struktury partnerskiej oraz portfolio produktowego Perfect Coll – innej spółki działającej w branży DS/MLM. To bez wątpienia wydarzenie roku w polskim sektorze, które może przynieść DuoLife prym na pozycji lidera rynku lokalnego.

Piotr Sobótka, główny udziałowiec spółki Perfect Coll & Bartosz Królikowski, współzałożyciel i prezes zarządu DuoLife

Oto historyczny krok w stronę konsolidacji rynku. Przyłączenie struktury partnerskiej Perfect Coll do DuoLife – pierwsze w dziejach polskiego rynku network marketing – to pionierski ruch dla całej branży oraz wyraźny sygnał, że DuoLife kontynuuje dynamiczny rozwój i stale buduje nowe udziały rynkowe.

Sfinalizowanie tego procesu to także klamra idealnie spinająca dotychczasową działalność firmy, która już w dniach 20-21 listopada w Arenie Gliwice podczas wielkiego eventu DuoLife „Today for Tommorow” będzie obchodzić swoje 8 urodziny.

– Działania, które podjęliśmy, to milowy krok w stronę konsolidacji polskiego rynku. Nasza wizja zakłada ciągły rozwój organizacji, który jest ściśle powiązany ze stwarzaniem nowych korzyści dla klubowiczów DuoLife. Wiemy, co chcemy robić, jak chcemy pracować i w którym kierunku zmierzać, budując przy tym kolejne udziały rynkowe, a przede wszystkim – trzymając się przyświecających nam wartości. Co więcej, w realizacji obranych planów nie zamierzamy się zatrzymywać, a przed nami kolejne, ambitne przedsięwzięcia – komentuje Bartosz Królikowski, współzałożyciel i prezes zarządu DuoLife SA.

Po zakończeniu procesu przyłączenia nowej struktury partnerskiej, szeregi DuoLife powiększyło 20 tys. dystrybutorów, którzy teraz będą rozwijać się w oparciu o atrakcyjny plan kompensacyjny. Na powiększeniu struktury DuoLife zyskają także dotychczasowi klubowicze, gdyż większy obrót to większe premie udziałowe, które w DuoLife są wypłacane już od pozycji złotego lidera grupy, z piętnastu pozycji uwzględnionych w planie marketingowym firmy.

– Nasza filozofia i wartości, które wyznajemy, są teraz dostępne dla dużo większej grupy odbiorców, dzięki czemu rośniemy w siłę, ale też pomagamy rosnąć tym, którzy nam zaufali, zdobywając w ten sposób gigantyczne zaufanie. Chociaż w naszej firmie zachodzą przełomowe zmiany, my cały czas trzymamy się zasad, w które wierzymy od pierwszego dnia naszej działalności. Kierujemy się podstawowymi wartościami, którymi są zaufanie, uczciwość i szacunek oraz naczelną ideą softmarketingu®, którą jest człowiek w centrum uwagi. Cieszymy się, że teraz będziemy mogli kreować przyszłość w jeszcze liczniejszym gronie – ocenia Norbert Janeczek, współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej DuoLife SA.

Kreując nowe oblicze rynku, firma DuoLife niewątpliwie otwiera się na nowe możliwości i ambitne wyzwania. Jej dotychczasowa działalność – bardzo mocno skoncentrowana na człowieku oraz jego potrzebach i marzeniach – pozwala jednak stwierdzić, że wszyscy w tej spółce są na to świetnie przygotowani. Dokładnie tak, jak powinno się tego wymagać od jednego z liderów branży.

Mogą Cię również zainteresować