źródło: www.flickr.com
Ogólnie na mecze Euro 2012 w ten sposób ma zostać sprzedanych 4% z 1,4 mln biletów. W ofercie znajdują się dwa rodzaje pakietów. Bardziej prestiżowy – Club Prestige Platinum gwarantujący dostęp do prywatnej loży, do tego bilety na mecz, catering, program rozrywkowy i miejsca parkingowe. Liczba biletów będzie odpowiadała liczbie miejsc w loży. Pakiet Club Prestige Gold będzie łączył bilety na najlepsze miejsca na stadionie z dostępem do strefy biznesowej. Do tego dojdzie m.in. koktajl powitalny, wina i napoje, ekskluzywny upominek i oczywiście miejsce na parkingu.
Można wykupić pakiety na wszystkie mecze w danym kraju, wszystkie mecze grupowe na danym stadionie, wszystkie mecze na tym stadionie, albo mecze pucharowe. Ceny pakietów zaczynają się od 2 900 euro za trzy mecze grupowe w pakiecie Gold na stadionach w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Doniecku, Charkowie, Kijowie i Lwowie. W Warszawie najtańszy pakiet z tej grupy kosztuje 3 400 euro. Za najtańszy pakiet Platinum trzeba zapłacić 5 200 euro od miejsca. Najdroższy w pakiecie Gold zestaw biletów na wszystkie mecze w Polsce lub na Ukrainie włączając w to finał kosztuje 23 900 euro. Cen najdroższych pakietów w największych lożach na 24 miejsca na 16 meczów, łącznie z finałem nie podano. Najprawdopodobniej będą negocjowane indywidualnie.
Jak przekonują przedstawiciele UEFA do spraw biznesowych, jest to unikalne narzędzie marketingowe. Dzięki pakietom korporacyjnym będzie można spędzić na stadionie 7 godzin. Na trzy godziny przed meczem można się będzie znaleźć w strefie biznesowej. Można w niej zostać także po meczu.