Zabezpiecz się na Walentynki

przez Urszula Holik z agencji VanguardPR
471 odsłony

Coraz mocniej w naszej kulturze data 14 lutego utożsamiana jest ze świętem miłości. W niecodzienny sposób dzień zakochanych postanowili uczcić dwaj znani producenci zabezpieczeń. Chodzi o wspólną akcję marek Unimil oraz G Data.

Walentynki to doskonały moment by poruszyć problemy związane z szeroko pojętą miłością oraz odpowiedzialnością. Chociaż seksualność człowieka w coraz mniejszym stopniu stanowi temat tabu, to jednak wszelkie dyskusje związane z odpowiednim zabezpieczaniem się, są podejmowane niechętnie.

– Dyskusja na temat problemu zabezpieczeń jest ważna, zarówno od strony życia codziennego, jak również zasad bezpiecznego użytkowania sieci. Myślę, że dzięki tak nietypowej akcji, zwrócimy uwagę na dwa, bardzo istotne społecznie problemy – tłumaczy Magda Gajewska, brand manager marki Unimil.

Zdaniem ekspertów z G Data równie ważne jest dzisiaj poruszanie problemu związanego z bezpieczeństwem w sieci. Jak w rozmowie wyjaśnia Łukasz Nowatkowski, Polska odstaje od czołówki najlepiej zabezpieczonych infrastruktur informatycznych w Europie. Tak przewrotna akcja ma również przyczynić się do wzrostu bezpieczeństwa i świadomości internautów na temat zagrożeń czyhających w sieci.

Firmy przygotowały specjalną promocję, której zasady są bardzo proste – osoby, które zarejestrują zakupiony roczny pakiet G Data AntiVirus 2010 dokładnie w dniu zakochanych (14 lutego), drugi produkt z roczną licencją w wersji elektronicznej otrzymają gratis. Dodatkowo, pierwsze 10 osób, które spełnią powyższe wymagania, otrzyma od firmy Unimil opakowanie 12 sztuk nielateksowych prezerwatyw Unimil R SKYN R stworzonych w technologii SensopreneTM. – Myślę, że takie rozwiązanie będzie świetnym prezentem dla wszystkich zakochanych. Dzięki temu bezpieczeństwem można podzielić się ze swoją drugą połową – komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software.
Akcja G Data połączona jest również z działaniami o charakterze informacyjno-edukacyjnym. O zagrożeniach istniejących w sieci internauci mogą dowiedzieć się na stronie G Data. Natomiast na temat akcji użytkownicy sieci mogą podyskutować na fanpage kampanii utworzonej na portalu Facebook oraz na stronie www.rewolucjaskyn.pl.

Mogą Cię również zainteresować