Zarządzaj talentami w swojej firmie

przez Katarzyna Wagner
635 odsłony

.
Ten obszar specjalizacji skupia się przede wszystkim na rozwiązaniach z zakresu osobistych umiejętności zarządzania oraz obejmuje mechanizmy funkcjonowania biznesu. Profil Client Direct pomaga zwiększać efektywność i zachować wysoką jakość w działaniach z Klientem.

Ten obszar specjalizacji skupia się przede wszystkim na rozwiązaniach z zakresu osobistych umiejętności zarządzania oraz obejmuje mechanizmy funkcjonowania biznesu. Profil Client Direct pomaga zwiększać efektywność i zachować wysoką jakość w działaniach z Klientem. Proponowane rozwiązania dają odpowiedź na pytania, jak osiągnąć ponadprzeciętne wyniki sprzedaży, co zrobić, żeby Klient kupował produkty i usługi  – żeby go pozyskać i utrzymać. Profil e-Learning.pl to szkolenia na odległość przy użyciu nowoczesnych technologii.

 

W dniu 25 lipca odbyła się konferencja "Zarządzaj talentami w swojej firmie", na której przedstawiciele kadry zarządzającej polskich firm mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w zarządzaniu, dotyczącymi m.in. "zarządzania talentami" oraz tworzenia "modelu DNA" marki.

Łowienie specjalistów

Z obserwacji przedstawicieli firmy szkoleniowo-doradczej House of Skills wynika, że polscy przedsiębiorcy coraz chętniej korzystają z narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu niematerialnym majątkiem firmy. Zamawiają opracowanie systemów zarządzania rozwojem pracowników, a także wdrażają projekty, które mają na celu wyłowienie i  trzymanie w ich firmach największych specjalistów.

W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie takimi zjawiskami wśród przedsiębiorstw, zaproszono do Polski uznanych na świecie ekspertów, zajmujących się tematyką zarządzania i mierzenia kapitału niematerialnego firmy oraz powiązania kultury firmy z budowaniem marki.

Trendy w biznesie

Podczas konferencji, Allan Schweyer, prezes The Human Capital Institute, prezentował rolę zarządzania talentami we współczesnym zarządzaniu, a Franco D’Egidio, prezes Gruppo Summie, omawiał mapę niematerialnych składników firmy w podziale na obszary: kapitału ludzkiego, społecznego, strukturalnego oraz relacji, a także prezentował narzędzia, które pozwalają badać kulturę organizacyjną. Wystąpienie Paula Stewarta, czołowego konsultanta TMI International, pozwoliło gościom konferencji zapoznać się ze wskazówkami, jak definiować i budować unikalne "DNA marki", które stanie się integralną częścią kultury danej firmy, a następnie ważnym punktem odniesienia dla pracowników w podejmowaniu decyzji, modelu przywództwa i komunikacji.

Mogą Cię również zainteresować