To strategiczne przejęcie aktywów biznesowych stanowi część planów rozwoju ZINZINO i jest następstwem serii przejęć, w tym VMA Life w 2020 roku, Enhanzz w 2022 roku oraz strategicznej współpracy z ACN na początku tego roku.
Oczekuje się, że działalność Xellis, która w 2023 roku osiągnęła obrót w wysokości 8,6 mln dolarów, wygeneruje silny rozwój wspólnych sieci: „Indywidualne doradztwo i dostosowane do konkretnych potrzeb rozwiązania to przyszłość, nie tylko w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia” – napisali we wspólnym oświadczeniu Dag Bergheim Pettersen, dyrektor generalny ZINZINO i Jean-Michel Larré, dyrektor generalny oraz założyciel Xellis.
„Wspólnie mamy wieloletnie doświadczenie w branży direct selling & network marketing i generujemy wszystko, co jest potrzebne do tego, aby zapewnić nowoczesne, osobiste doświadczenia zakupowe poprzez sprzedaż bezpośrednią” – informują dyrektorzy obu podmiotów.