NATUR DAY – pół roku w polskim sektorze DS/MLM

przez Katarzyna Wagner

12 maja br. byliśmy z naszym reporterskim zoomem w Modlniczce, gdzie w hotelu Witek odbyła się informacyjno-edukacyjna konferencja polskiej, network marketingowej firmy NATUR DAY. Po sześciu miesiącach od startu można już wyciągnąć na temat tego biznesu kilka ciekawych wniosków…

ee

Działająca w systemie MLM polska firma NATUR DAY już może się pochwalić wykreowaniem pierwszych, prawdziwych liderów. Małżeństwo Natalii i Pawła Samarców przywitało nas wykładem zatytułowanym „Trzy elementy gwarantujące sukces w biznesie”, za którego pomocą opowiedzieli nam swoją prywatną historię dotyczącą stawiania pierwszych kroków w alternatywnym systemie zarabiania pieniędzy. Dowiedzieliśmy się również na jakie aspekty w biznesie zwracają oni szczególną uwagę oraz co zadecydowało o tym, że osiągnęli tak wysoką pozycję.

Następnie redaktor naczelny Network Magazynu – Maciej Maciejewski, ze względu na to, że zainicjowana przez niego kilka lat temu AKADEMIAMLM.PL brała czynny udział przy powstaniu projektu NATUR DAY, podzielił się swoimi spostrzeżeniami właśnie w tym temacie. Jako niezależny ekspert branży pokazał więc nie tylko aktualne fakty dotyczące pozycji sektora DS/MLM w Polsce, ale przytoczył również kilka ciekawych anegdot z okresu wykonywania prac mających bezpośredni wpływ na tak sprawny i profesjonalny start spółki NATUR DAY na rynku. 

Po przerwie kawowej miały miejsce dwa nader interesujące wykłady z zakresu szeroko rozumianego tematu health & wellness. Pierwszy, zaprezentowany przez mgr inż. dietetyki Justynę Chmielewską, zatytułowany był „Holistycznie o zdrowiu”, a drugi omówiony przez lek. med. fitoterapeutę Janusza Wietechę dotykał „Stosowania ekstraktów roślinnych w dietetyce klinicznej”.

Po krótkiej przerwie obiadowej, w panelu „Historie produktowe”, kilku uczestników konferencji podzieliło się z nami swoimi ciekawymi spostrzeżeniami na temat stosowania produktów znajdujących się w ofercie NATUR DAY. Znalazł się również czas na uhonorowanie dyplomami najdynamiczniejszych dystrybutorów za pierwsze, ciekawe wyniki ekonomiczne i awanse w planie marketingowym.  

Z punktu widzenia rozwoju tego biznesu interesujące rzeczy usłyszeliśmy od zarządu firmy, którego członkowie, w krótkim przemówieniu podsumowali pierwsze półrocze i przedstawili plany spółki na kilka najbliższych miesięcy. – Podsumowując pierwsze pół roku naszej działalności, bardzo optymistycznie patrzymy w przyszłość. Nasze ekstrakty roślinne w kapsułkach i syropach zdobywają serca klientów i dystrybutorów. Założenia firmy o rozwoju organicznym sprawdzają się w 100%. Zadowolony klient = zadowolony dystrybutor = bardzo dobry biznes. Etyka produktowa poparta doskonałym wyrobem, zero wypełniaczy, 100% mocno stężonych ekstraktów robi swoją pracę. Już po tak krótkim okresie czasu, wsłuchując się w dalsze potrzeby naszych klientów postanowiliśmy, że już we wrześniu wprowadzimy kilka nowych produktów, które tak samo jak obecne będą jedyne w swoim rodzaju. Na tą chwilę trwają finalne prace badawcze nad ich konkretnymi składami – powiedział Marcin Mierzwiński, prezes zarządu NATUR DAY SA. Na zakończenie konferencji wystąpił gwóźdź programu – Fryderyk Karzełek. To znany finansista, szkoleniowiec, money coach i autor książki „Pieniądze są sexy”.

Jak zauważyliśmy, w oparciu o bardzo dobre produkty, prosty i przyjazny plan marketingowy, już po 6 miesiącach od startu coraz więcej osób traktuje NATUR DAY jako jedyne źródło utrzymania i decyduje się na pełne zaangażowanie widząc w tej firmie stabilnego i rzetelnego partnera biznesowego na wiele lat. A takie rzeczy naszą redakcję w tej branży cieszą najbardziej.

A oto inne, archiwalne publikacje na temat firmy Natur Day:

Natur Day. Rozmowy o dobrym biznesie cz. 2

Natur Day – w trosce o perfekcyjną jakość produktów

Natur Day. Rozmowy o dobrym biznesie cz. 1

Firma Natur Day sponsoruje hokej na lodzie

Pierwsza konferencja firmy Natur Day

Natur Day. Startuje nowy, polski biznes MLM

Mogą Cię również zainteresować