
Walne zebranie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej zdecydowało także o zakończeniu rocznego okresu kandydackiego dla firmy Fohow Polska i przyjęciu jej w poczet członków wspierających stowarzyszenia.
Ponadto uczestnicy walnego zebrania ocenili bardzo pozytywnie nową formułę obchodów tegorocznego Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej z 17 października 2017 roku, przedyskutowali i przyjęli plan działań komunikacyjnych i PR stowarzyszenia oraz budżet na rok 2018.
Kyäni to nowa w polskim sektorze sprzedaż bezpośrednia i network marketing spółka, jeszcze nigdy nie braliśmy jej pod uwagę przygotowując nasz branżowy raport finansowy. Natomiast firma PM-International z siedzibą w Katowicach działa w Polsce już wiele lat, pozwalając osiągnąć sukces biznesowy wielu polskim rodzinom. W roku 2015 spółka zanotowała na naszym rynku sprzedaż netto w wysokości 12 mln 163 tys. zł. co okazało się 33% wzrostem w stosunku do roku 2014. Jeszcze w tym miesiącu opublikujemy raport finansowy sektora DS/MLM za rok 2016, więc będzie wiadomo w jakim kierunku PM zmierza.