Americas Congress Online. Firma PM-International nie czeka na koniec pandemii

przez Maciej Maciejewski

Pandemia w natarciu, ale pomimo mocnych utrudnień w ogólnym funkcjonowaniu szeroko pojętego biznesu, sektor sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego nie ma zamiaru stać bezczynnie. Kilka dni temu network marketingowy koncern PM-International zorganizował świetne wydarzenie edukacyjne za pomocą internetu – Americas Congress Online.

Vicki & Rolf Sorg

Przekaz płynący w świat od wszystkich osób reprezentujących ten biznes MLM był niezwykle spójny i jednolity. „To zaangażowanie partnerów dystrybucyjnych PM-International jest kluczem do organicznego wzrostu tego projektu na całym świecie” – tak można zrozumieć intencję wydarzenia Americas Congress Online, które odbyło się w zeszłym tygodniu.

Ten event był największym wydarzeniem w historii firmy PM-International jeśli weźmiemy pod uwagę obie Ameryki. Przed monitorami swoich komputerów i smartfonów skupiło się wiele tysięcy uczestników, aby pozyskać ważne newsy, poznać historie sukcesu zbudowane na bazie tego biznesu oraz zdobyć cenną wiedzę z zakresu rozwoju struktur network marketingowych. Wydarzenie było transmitowane na żywo w należącym do spółki kanale telewizyjnym PM TV.

– Jestem bardzo dumny ze współpracy z Wami – powiedział dyrektor generalny i założyciel firmy Rolf Sorg. – W tych szczególnych okolicznościach okazujecie wspaniałe cechy przywódcze i elastyczność. Naszą działalność prowadzimy zgodnie z wyznawanymi wartościami, podążając z duchem czasu i rozwijając się każdego dnia. Razem torujemy drogę do przyszłości sprzedaży bezpośredniej – dodał.

W pierwszej połowie 2020 roku firma PM-International odnotowała ponad 50% wzrost sprzedaży na całym świecie. Rolf Sorg jest przekonany, że w porównaniu do roku 2019 jest jeszcze wiele do zrobienia. Jest jeszcze dużo miejsca na dalsze wzrosty. – Obecnie nasz potencjał rynkowy to 18 milionów stałych klientów i 48 miliardów dolarów sprzedaży na całym świecie – chwalił się założyciel PM.

Tylko we wrześniu br. na terenie obu Ameryk firma odnotowała wzrost sprzedaży o 88%. W zeszłym miesiącu spółka otworzyła nową filię swojego biznesu na terenie Belgii i Holandii, która jest już w pełni operacyjna. Kolejne planowane kroki to wejście na rynek w Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Wietnamie i Chinach, a także dalsza ekspansja w Ameryce Środkowej i Południowej. Firma inwestuje również w rozbudowę swojej administracji i logistyki na terenie wszystkich trzech kontynentalnych siedzib w USA, Niemczech i Singapurze, a także w swojej międzynarodowej siedzibie w Luksemburgu.

Podczas Americas Congress Online Rolf Sorg ogłosił informację, że piłkarz Rivaldo został nowym ambasadorem marki FitLine. Dzięki współpracy z brazylijską legendą piłki nożnej PM-International zamierza umacniać swoją markę w obu Amerykach i na całym świecie. Natomiast ambasadorka charytatywna spółki – Vicki Sorg ogłosiła, że ​​rozszerza program PM We Care. Mając pod stałą opieką 2 300 sponsorowanych dzieci firma jest obecnie największym sponsorem korporacyjnym World Vision – organizacji pomocy humanitarnej. Teraz PM planuje sponsorować 500 kolejnych dzieci w Zimbabwe oraz sponsorować trzeci program obszarowy skupiający się na żywieniu.

Mogą Cię również zainteresować