AMWAY CARES. Sukces trzeciej odsłony projektu

przez Maciej Maciejewski
298 odsłony

Największa network marketingowa firma świata ogłosiła sukces trzeciej, dorocznej akcji wolontariackiej Amway Cares. W jej ramach 6 i 8 sierpnia br. odbyło się specjalne wydarzenie o nazwie „Tydzień Służby Amway”.

W przedsięwzięciu wzięło udział ponad 800 pracowników i niezależnych partnerów koncernu Amway, którzy w sumie poświęcili ponad 5000 godzin pracy wolontariackiej na rzecz 28 konkretnych organizacji non-profit. 6 i 8 sierpnia wolontariusze wspierali 41 projektów polegających m.in. na pracach ogrodniczych, rolniczych, odzyskiwaniu żywności czy malowaniu.

Wolontariusze zbudowali również plac zabaw. To coroczna inicjatywa prowadzona przez Amway już od 18 lat. W tym celu firma nawiązała współpracę z Sinclair Recreation. To projekt poświęcony tworzeniu przestrzeni do zabawy i fitnessu, które pozytywnie wpływają na zdrowie i dobre samopoczucie oraz wzmacniają społeczności.

– Wspieranie i budowanie społeczności jest najważniejsze dla naszej misji zdrowia i dobrego samopoczucia. Amway Cares Week of Service jest przykładem naszego zaangażowania we wspieranie społeczności, w których nasi pracownicy i dystrybutorzy funkcjonują – powiedział Will Templeton, dyrektor ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Amway.

Firma wspiera zaangażowanie swoich wolontariuszy na całym świecie od wielu lat. Tylko od początku 2024 roku pracownicy i przedsiębiorcy Amway poświęcili na wolontariat ponad 25 000 godzin.

– Tego lata setki kolejnych wolontariuszy Amway poświęci swój czas i talenty, aby służyć swoim społecznościom. To nasz przywilej wspierać ludzi potrzebujących pomocy w miejscach, w których prowadzimy działalność biznesową. Jesteśmy dumni z faktu, że robimy to razem – dodał Templeton. 

Mogą Cię również zainteresować