oraz wyzwania i plany. Koncepcję badania dla dyrektorów sprzedaży ogłosił – podczas spotkania inauguracyjnego PNSA 2011 – Jérôme Lafuite, dyrektor zarządzający Michael Page International w Polsce. Rozpoczęcie badania zaplanowano na drugą połowę stycznia 2012 roku. Głównym celem projektu jest pokazanie szans i zagrożeń biznesowych w sprzedaży, wpływu kryzysu na wyniki, czekających sprzedaż wyzwań, planów na 2012 rok oraz roli marketingu w sprzedaży. Wyniki przedstawione zostaną w trakcie Gali PNSA, która odbędzie się 31 maja 2012 roku w hotelu Hilton w Warszawie.
Planowany okres przeprowadzenia badania to styczeń-kwiecień 2012 roku. Prezentacja wyników badania: 31 maj 2012 roku. Michael Page International jest światowym liderem w dziedzinie doradztwa personalnego. Posiada 152 biura w 32 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej. W skład Grupy wchodzą: Michael Page International, Michael Page Executive Search, Michael Page Interim oraz Page Personnel. Firma specjalizuje się w rekrutacji profesjonalistów zarówno na stanowiska stałe jak i tymczasowe.