Nowe centrum Farmasi będzie jednym z najbardziej zaawansowanych technicznie obiektów dystrybucyjnych w całej Ameryce Północnej pod kątem branży sprzedaż bezpośrednia i network marketing. Konglomerat będzie obsługiwał Stany Zjednoczone, Portoryko, Kanadę i Meksyk.
– Dążymy do zbudowania światowej klasy, najnowocześniejszego obiektu w Miami, ponieważ nieustannie rozwijamy naszą działalność, aby jak najlepiej służyć naszym przedstawicielom w branży kosmetycznej, a ostatecznie ich pomagać ich klientom – powiedział Sinan Tuna, dyrektor generalny Farmasi North America. – Nasze nowe centrum dystrybucyjne będzie miało bezpośredni wpływ na misję naszego biznesu tak, aby stać się numerem jeden jeśli chodzi o kosmetyki w branży DS/MLM na świecie – dodał Tuna.
Obiekt o powierzchni 160 000 stóp kwadratowych będzie miał roczną zdolność wysyłkową wynoszącą 250 milionów sztuk różnego rodzaju produktów. Teren został oficjalnie zakupiony przez spółkę w tym miesiącu, a budowa ma ruszyć jeszcze przed zakończeniem roku. Zakończenie realizacji projektu przewiduje się do końca roku 2021.
Założona w Stambule 70 lat temu firma Farmasi od dziesięcioleci jest liderem w dziedzinie szeroko rozumianej urody, wysoko również plasuje się w rankingach sektora DS/MLM dostarczając zaufane produkty milionom konsumentów na całym świecie. Na terenie Ameryki Północnej marka posiada obecnie biura w Nowym Jorku i Miami, a nowe centrum dystrybucyjne będzie już trzecią lokalizacją w tym regionie. W Polsce spółka oficjalnie rozpoczęła działalność dwa lata temu.