BIZNES MLM I GENETYKA

przez Maciej Maciejewski
362 odsłony

System network marketing i genetyka w pewnym aspekcie są do siebie bardzo zbliżone. W genetyce im bardziej różnorodni są rodzice, tym zdrowsze i ładniejsze dziecko się rodzi (statystycznie). W dawnych czasach, gdy rody królewskie zawierały małżeństwa tylko pomiędzy sobą i praktycznie wszyscy byli krewnymi wszystkich, często pojawiały się wady genetyczne u ich potomstwa, normalnie występujące bardzo rzadko.

źródło: Pixabay

 

GENETYKA I BIZNES MLM SĄ PODOBNE W JEDNYM ASPEKCIE. IM BARDZIEJ ZRÓŻNICOWANE POŁĄCZENIE (CHROMOSOMÓW / PARTNERÓW) TYM LEPIEJ DLA NOWEGO ORGANIZMU.

MLM jest biznesem, w którym można stosować dowolne strategie. Można zbudować grupę złożoną tylko z lekarzy, tylko ze studentów lub np. tylko z osób z jednego miasta. Nie ma zakazu – to biznes wolnych ludzi. Budowałem takie grupy, bo to było łatwe i wygodne. Bliski zasięg, podobny sposób myślenia, podobne wykształcenie. Były to albo wesołe grupy, albo bardzo prestiżowe, ale zawsze pojawiał się w nich jeden problem. Tym problemem był słabnący potencjał rozwojowy.

Podobni mentalnością ludzie podobnie reagowali na wyzwania biznesowe, nie potrafili wznieść się ponad swoje nawyki i przekonania, nie byli innowacyjni. Takie grupy nigdy nie rosły do dużych rozmiarów. Ot kilkanaście, w porywach kilkadziesiąt osób. Grupy złożone z podobnych partnerów przyprowadzały tylko podobnych kandydatów, ograniczając sobie w ten sposób rynek. Chorowały potem na brak rozwoju i różne problemy biznesowe, podobnie jak w/w. rody królewskie na wady genetyczne.

CHCESZ MIEĆ WIELKI BIZNES MLM? CHCESZ STWORZYĆ IMPERIUM? SPOŁECZNOŚĆ? A MOŻE LEPIEJ SPOŁECZEŃSTWO?

Przyjrzyj się społeczeństwom krajów rozwiniętych i silnych ekonomicznie. Co widzisz? Różnorodność! O to chodzi – biznes ma gigantyczny potencjał, jeżeli w grupach są partnerzy różniący się wszystkim poza jednym wspólnym aspektem. Tym wspólnym aspektem jest ambicja wywołująca chęć zbudowania biznesu do dużych rozmiarów i dochodów. Najsilniejsze organizacje konsumenckie w MLM na świecie to grupy składające się z osób w różnym wieku, które wykonują różne zawody i pochodzą z różnych krajów. Jak możesz wykorzystać tę wiedzę?

ZNAJDŹ FIRMĘ UMOŻLIWIAJĄCĄ CI DZIAŁANIE NA CAŁYM ŚWIECIE NA JEDEN NUMER.

Są takie podmioty gospodarcze. Znajdź taką spółkę, w której jeden numer dostępu umożliwi Ci podpisywanie osób w dowolnym kraju. Czyli mieszkając w Polsce możesz pod siebie podpisywać ludzi z Anglii, pod nich ludzi z Hiszpanii, potem Rumunów i znów kogoś w Polsce. Da Ci to dostęp do gigantycznego rynku, a co ważniejsze, pozwoli na sumowanie w jednej nodze obrotów międzynarodowych.

Podniesie to atrakcyjność Twojego biznesu. Będzie działać motywująco na partnerów. Czy widziałeś jak zapala ludzi informacja o nowym poziomie biznesowym osiągniętym przez ich partnera z dolnej linii w innym kraju? Ja widziałem, a Tobie życzę, żebyś miał taką okazję w Twoim biznesie.

Uwaga. Nie wszystkie firmy dają taką możliwość. Czasem działają na wielu rynkach, ale jak zbudujesz grupy międzynarodowo to ich obroty liczone są oddzielnie – czyli tylko na danym rynku. Pod Anglię nie podpiszesz Polski, a pod to Hiszpanii. To ogranicza Twój potencjał dochodowy.

Wyobraź sobie, że w Polsce brakuje Ci kilku tysięcy złotych do kolejnego awansu. Masz te obroty na innym rynku, ale nie możesz tego zsumować. Wyciągnij wnioski.

WPROWADZAJ W JEDNĄ NOGĘ JEDNEGO CZŁOWIEKA POD DRUGIM. LUDZIE NIECH BĘDĄ Z WIELU KRAJÓW.

Jeżeli rozumiesz potencjał nie tylko Polski, ale Europy albo całego świata, to dlaczego nie miałbyś go wykorzystać? Dlaczego nie miałbyś działając online i znajdować kandydatów z wielu krajów, składać im propozycje biznesową i zapisywać ich do Twojej organizacji? Ci ludzie będą potem rozwijać lokalny rynek. Ty nie musisz tam jeździć. Ty będziesz pomagał im zbudować międzynarodowa nogę, a oni będą Cię za to kochać.

Praca online pozwala łamać bariery geograficzne i czasowe. Jeżeli masz przygotowane materiały informacyjne w wielu językach (a porządne firmy to mają gotowe) to możesz je używać bez ograniczeń. Im większą ilość rynków masz w jednej nodze tym większy potencjał takiej nogi. Zrób to – będziesz zachwycony.

TEORIA POKOLEŃ

Baby Boomers – ur. 1946-1964. Powojenne pokolenie wyżu demograficznego

Pokolenie X – ur.1965-1979

Pokolenie Y – ur.1980-1989

Pokolenie C – ur. od 1990

Pokolenia te różnią się między sobą doświadczeniem życiowym, apetytem na wspaniałe życie, tempem rozwijania się oraz podejściem do nowych technologii i sposobów ich wykorzystania. Ile razy słyszałeś wyświechtany slogan: ja nie rozumiem ludzi z tego pokolenia? No nie rozumiesz, bo są inni. To działa w każdą stronę – starsi nie rozumieją młodszych, młodsi śmieją się ze starszych. Witamy we współczesnym świecie.

Ale… Ale to się zmienia, gdy osoby z różnych pokoleń chcą zrobić coś wspólnie. Wtedy znajdują metodę porozumienia. Widzą, co je łączy i gdzie mogą się uzupełniać. Tworzą siłę nie do zatrzymania. Oto genetyka biznesowa pokoleń. Oto najbardziej szalony mix strategiczny – to już nie dodawanie potencjału tylko jego mnożenie.

Czy można to wykorzystać w normalnej pracy etatowej albo biznesie tradycyjnym? Raczej nie. Tam panują układy, przesądy, egoizm i licho wie, co jeszcze. Ale w systemie MLM można! Jak to wykorzystać?

WPROWADZAJ W GŁĘBOKOŚĆ JEDNEJ NOGI JEDNĄ POD DRUGĄ OSOBY Z RÓŻNYCH POKOLEŃ.

Wprowadzaj rodziców, ich dzieci, kolegów ich dzieci, potem rodziców tychże kolegów. Mieszaj pokolenia. Miej biznes dla całych rodzin. Miej w jednej nodze dwudziesto- i sześćdziesięciolatków. Wykorzystasz wtedy silne strony każdej osoby, doświadczenia, apetyt, umiejętności. Da Ci to nowa jakość.

A teraz podsumujmy… Buduj każdą nogę wielopokoleniowo i wielorynkowo. Zbudujesz imperium. To będzie biznes setek tysięcy ludzi. Będzie działał 24 godziny na dobę. Całorocznie. Będzie odporny na regulacje urzędowe jednego kraju, na inflację, na pogodę. Będzie nie z tej Ziemi… I tego Ci życzę.

Autor tekstu od ponad 20 lat aktywnie buduje swój biznes w systemie MLM na terenie wielu krajów. Brał aktywnie udział w tworzeniu pierwszych struktur sieciowych w Polsce w latach 90-tych, później na Ukrainie i w Rosji. Widział rozwój tego biznesu od podstaw na rynkach o różnym potencjale ekonomicznym. W tym czasie jego organizacje rozwinęły się na rynkach zachodniej i wschodniej Europy, a teraz rozwijają się nadal. Prowadzi wykłady w trzech językach i wie, że wiedza praktyczna jest dla osób działających w network marketingu bezcenna. Prowadzi ciekawy blog pod adresem: www.marekstaszko.pl.

Mogą Cię również zainteresować