„Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami”. Premiera książki Katarzyny Trawińskiej

przez Maciej Maciejewski
2457 odsłony

Twórczyni i właścicielka marki Prouvé napisała książkę, w której pokazuje branżę MLM od podszewki i przedstawia całe spektrum możliwości jakie daje. To przewodnik dla tych, którzy dopiero startują w tym modelu dystrybucji, a także wsparcie dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność.

– Mam za sobą kilkanaście lat doświadczenia w branży. W końcu dojrzała we mnie myśl, by je spisać. Obserwując ten biznes i śledząc dyskusję wokół niego, miałam coraz większą świadomość, że wyraźnie brakuje w niej głosu osób takich jak ja – pasjonatów, którzy rozumieją jak działa MLM i z pełną świadomością wybrali go, jako model dystrybucji swoich produktów i usług. Nie jestem teoretykiem, mój MLM jest „żywy”, ponieważ codziennie wieloma swoimi decyzjami biznesowymi realnie wpływam na jego kształt i razem z tysiącami partnerów aktywnie współtworzę tę branżę nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami – tak o powodach powstania książki mówi Katarzyna Trawińska.

Oficjalna premiera odbyła się 12 stycznia w warszawskim hotelu Bristol. Prowadzący to wydarzenie – dziennikarz, redaktor i prezenter Oscar Dąbkowski, przeprowadził rozmowę z autorką, podczas której pytał ją o proces powstawania książki, jej inspiracje i specyfikę branży. Zgormadzeni dziennikarze mogli również osobiście porozmawiać z autorką oraz poznać produkty jej  marki. Od premiery książki minęło kilkanaście dni, a już znalazła się na liście top książek Empik.com w kategorii marketing.

Zaprojektuj swój sukces, a potem naucz tego innych.

„Paradoksalnie sukces w MLM nie zależy od tego, ile i jak szybko zdołamy się nauczyć, ale ile i jak szybko jesteśmy w stanie się oduczyć. Czy jesteśmy w stanie wyjść poza ramy, które nałożyła na nas praca najemna dla kogoś? Czy będziemy mogli przestać się przejmować opinią innych na nasz temat? Czy przestaniemy bać się oceny? Czy jesteśmy w stanie przyjąć i zaakceptować porażkę jako naukę, a nie jako potwierdzenie naszej niekompetencji? Czy porzucimy rywalizację na rzecz pracy zespołowej? Marketing społecznościowy jest najbardziej demokratycznym systemem biznesowym: stwarza wszystkim równe szanse, bez względu na wiek, płeć, wykształcenie, kolor skóry czy wyznawane przekonania.”

„Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami” to książka, w której znajdziesz przykłady wzięte z życia – zaobserwowane przez autorkę we własnej firmie i w branży oraz rozwiązania, które można zacząć wdrażać od zaraz. To także zbiór doświadczeń Katarzyny Trawińskiej, które pomogą uniknąć ślepych zaułków i wskażą skutecznie drogi rozwoju, by odnieść sukces – także ten finansowy.

Autorka pokazuje marketing społecznościowy od podszewki – bez koloryzowania. Odczarowuje i obala mity na temat branży, które narosły przez lata. Przedstawia również całe spektrum możliwości jakie daje ten system. Ciekawe i cenne informacje znajdą w niej zarówno Ci, którzy dopiero zastanawiają się czy wejść w tę branżę lub są na początku swojej drogi w MLM i chcą poznać skuteczne rozwiązania, jak i Ci, którzy już „siedzą” w sektorze, ale chcą wiedzieć więcej i działać efektywniej. Z kolei osoby spoza branży dowiedzą się z niej, jakie mechanizmy rządzą współczesnym rynkiem i jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach. Więcej informacji o autorce i książce na stronie: www.katarzynatrawinska.com

Katarzyna Trawińska – od kilkunastu lat działa w branży beauty i marketingu sieciowego. Prowadzi międzynarodową firmę – Prouvé. Zanim ją stworzyła, zarządzałam zespołem, który wprowadził na rynek tysiące produktów, sprzedawanych niemal na całym świecie. W końcu dojrzała w niej myśl, by pójść własną drogą, przekuć swoje doświadczenie i pasję do pięknych zapachów we własną markę. I tak powstało Prouvé, które w zaledwie cztery lata stało się cenioną, dynamicznie rozwijającą się firmą z kilkoma zagranicznymi oddziałami, skupiającą tysiące partnerów z kilkudziesięciu krajów.

Mogą Cię również zainteresować