E-commerce w social media. Spotkanie już w czwartek

przez Piotr Hoffmann

W czwartek 29 września 2011 r. odbędzie się kolejne spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie KrakówPR. Temat najbliższego spotkania będzie dotyczył budowania wizerunku marki w branży e-commerce, z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

Wśród zaproszonych gości pojawią się przedstawiciele branży PR, e-PR oraz social media i e-commerce: Beata Mordarska, prezes agencji Veneo oraz Tomasz Nabakowski, dyrektor TVN News & Services Agency zaprezentują temat „X-news.pl jako platforma sprzedaży i dystrybucji materiałów wideo dla mediów – perspektywa rozwoju w social media”; Dominik Sipowicz, prezes agencji Smart PR wystąpi z prezentacją „Jak skutecznie sprzedawać na Facebooku”; Łukasz Plutecki, współwłaściciel agencji NetArch i bloger – „Social Commerce ad. 2005, czyli o tym jak w 2010 roku okrzyknięto rewolucją coś co istniało od 5 lat”; Dorota Szostek-Rejowska, specjalistka ds. rozwoju produktu w blogosferze w Grupie Onet przedstawi temat „Panie majster, będzie pan zadowolony czyli blog narzędziem do budowania wizerunku marki”.

Konferencja odbędzie się 29 września 2011 roku w hotelu Kossak na pl. Kossaka 1 w Krakowie o godzinie 18:30. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Wszystkich zainteresowanych prosimy o potwierdzenie obecności pod adresem www.krakowpr.pl. Osoba kontaktowa: Natalia Wiśniowska, e-mail: [email protected], telefon: 607 210 039.

Mogą Cię również zainteresować