
Agencja już po raz drugi, po 2010 roku, zajmie się realizacją tego wydarzenia. Zadaniem konkursowym było przedstawienie szczegółowej koncepcji gali ze szczególnym uwzględnieniem linii kreatywnej scenografii. Gala odbędzie się w drugiej połowie listopada 2011 r.
Agencja LIVE powstała w 2002 roku i specjalizuje się w produkcji – na wszystkich szczeblach realizacji – masowych wydarzeń sportowych i muzycznych, a także imprez integracyjnych oraz konferencji biznesowych. W ciągu 10 lat obecności na ogólnopolskim rynku zrealizowała z powodzeniem ponad 500 eventów, m.in. dla takich klientów jak Bank BPH SA, Energa SA, Etos SA – DIVERSE POLSKA, Grupa Żywiec SA, Kulczyk Tradex Sp. z o.o., Phillip Morris SA, PKN ORLEN SA, Red Bull Sp. z o.o. czy TP SA.
W 2009 r. agencja LIVE była producentem pierwszej edycji zawodów ORLEN Monster Jam w Polsce. Impreza została wyróżniona w konkursie Golden Arrow w kategorii „Experiential Marketing – Event Marketing”. W tegorocznej odsłonie konkursu główną nagrodę w tej samej kategorii agencja LIVE zdobyła za organizację oraz produkcję trasy koncertowej Męskie Granie, za którą wcześniej otrzymała również nagrodę główną w konkursie Media Trendy w kategorii „Akcje specjalne i eventy”. W tym samym konkursie wyróżnienie otrzymał projekt VERVA Street Racing (samochodowe wyścigi uliczne). Imprezy te z sukcesem zostały zrealizowane również w roku 2011.