Filantropia w dobie pandemii. Kolejny raport o tym, jak firmy MLM niosą pomoc potrzebującym na całym świecie

przez Maciej Maciejewski

Świat stanął w obliczu bezprecedensowego wyzwania zdrowotnego, jakie stanowi pandemia koronawirusa i potrzebna jest pomoc biznesu. W dobie problemów związanych z COVID-19 branża sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego staje na wysokości zadania i zwiększa działania pomocowe. Przyjrzyjmy się kilku konkretnym przykładom.

Donacje od firm PM-International i Monat Global

Niedawno informowaliśmy o konkretnych akcjach pomocowych, charytatywnych, zorganizowanych przez firmy DuoLife, Raypath, Arbonne, Amway, Jeunesse, Oriflame, Herbalife, Mary Kay, dōTERRA, Young Living, Pampered Chef czy Avon. Dziś kolej na MONAT i PM-International. Ku chwale branży…

Działająca w systemie MLM firma PM-International przekazała fundacji World Vision ponad milion euro. Kwota ta zostanie w 2021 roku przeznaczona na pomoc dzieciom. Spółka wspiera fundację World Vision i dzieci na całym świecie już od 17 lat. Tym razem pomoc dotrze do ok. 3 000 potrzebujących dzieciaków i ich rodzin mieszkających w różnych krajach.

– Jesteśmy dumni i wdzięczni, że PM-International aktywnie nas wspiera już od tylu lat – powiedział Christoph Waffenschmidt, dyrektor generalny World Vision Germany. – Dzięki tegorocznej, rekordowej darowiźnie, możemy pozytywnie wpłynąć na życie i rozwój wielu dzieci na całym świecie i zaoferować im lepszą, zdrowszą i zabarwioną ciekawymi możliwościami przyszłość – dodał.

Ponadto w 2021 roku firma PM-International będzie sponsorem specjalnych projektów rozwojowych w Zimbabwe i wesprze tam ponad 700 dzieci. Głównym celem tego projektu jest zapewnienie dostępu do wody pitnej, urządzeń sanitarnych i szkoleń higienicznych, z których w sumie skorzysta ok. 24 000 osób.

– Ta fundacja z pasją i zaangażowaniem pomaga najbardziej potrzebującym, wykorzystując darowizny w zrównoważony sposób – mówi Vicki Sorg, ambasador spółki PM. – Obecna pandemia jeszcze bardziej zagraża rozwojowi dzieci. Cieszymy się zatem, że razem z World Vision i dzięki hojnemu wsparciu naszych klientów oraz dystrybutorów możemy zaoferować dzieciom i ich rodzinom na całym świecie nowe perspektywy. Dzieci są przyszłością – komentuje Vicki Sorg.

MONAT Gratitude to filantropijny projekt network marketingowej firmy MONAT Global, który zebrał 500 000 dolarów z przeznaczeniem na darowizny dla różnych organizacji non-profit pomagających w działaniach na rzecz walki z COVID-19 na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Wielkiej Brytanii.

– Naszym celem jest pomaganie tym, na których ma wpływ COVID-19. Nikt nie mógł przewidzieć tego, co przyniósł rok 2020, ale dostosowaliśmy się do sytuacji i pracowaliśmy, aby pomóc w zapewnieniu pomocy tym, którzy najbardziej ucierpieli w wyniku pandemii – mówi Lu Urdaneta, dyrektor generalny w MONAT Gratitude.

– Ponieważ tak wiele osób w naszych społecznościach cierpi z powodu koronawirusa, ta wpłata w wysokości 500 000 dolarów jest kolejnym sposobem, w jaki firma MONAT i jej niezależni partnerzy mają nadzieję wspomóc najbardziej potrzebujących. Wdzięczność jest w naszym DNA i teraz jest dla nas ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej – dodała Stuart MacMillan, prezes w MONAT Global.

Zebrane przez MONAT pieniądze zostaną udostępnione organizacjom: Memorial Health Foundation, Baptist Health Foundation, United Way of Miami-Dade, 211 Broward, 211 Miami, See the World Education, Feeding America, Feeding South Florida.

– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za to wsparcie. Ta darowizna pozwoli nam na zakup dodatkowych oksymetrów cyfrowych. Dysponując tymi urządzeniami możemy wysyłać do domu pacjentów z pozytywnym wynikiem COVID-19, którzy potrzebują jedynie obserwacji, a jednocześnie jesteśmy w stanie ich zdalnie monitorować i utrzymywać łóżka szpitalne wolne w razie bardziej krytycznych przypadków. Dzięki ich hojności MONAT jesteśmy w stanie znacznie zmienić życie naszych pacjentów i ich rodzin – powiedziała Alexandra Villoch, dyrektor naczelna w Baptist Health Foundation.

Mogą Cię również zainteresować