źródło: Pixabay
Decydenci DXN oświadczyli, że wierzą, iż ekspansja do Brazylii wzmocni już dotychczasową obecność w Ameryce Łacińskiej. Motto firmy „Jeden świat, jeden rynek” podkreśla, że rozwijając swoją działalność dystrybutorzy nie są ograniczeni granicami geograficznymi i mogą działać we wszystkich krajach, w których działa DXN.
– Nasze strategiczne wejście do Brazylii ma na celu wykorzystanie silnej obecności marki i sukcesu, jaki nasz MLM osiągnął w innych krajach Ameryki Łacińskiej, w tym w Meksyku, Peru, Boliwii, Kolumbii i nie tylko” – powiedział Datuk Lim Siow Jin, założyciel firmy.
Spółka zarejestrowała się już i uzyskała zgodę na dystrybucję dziesięciu produktów w Brazylii. Oczekuje się, że niedawno otwarty drugi zakład produkcyjny DXN w Meksyku pomoże w tej ekspansji i w dalszym ciągu będzie wspierać 3,6 miliona klientów firmy w Ameryce Łacińskiej.