Firma DXN wkracza do Brazylii

przez Maciej Maciejewski

Spółka DXN Holdings ogłosiła, że w przyszłym miesiącu wejdzie ze swoim network marketingiem na rynek brazylijski. Oczekuje się, że przedsiębiorstwo otworzy swoją pierwszą siedzibę w Sao Paolo, a w planach jest utworzenie drugiego oddziału w innej części kraju.

źródło: Pixabay

Decydenci DXN oświadczyli, że wierzą, iż ekspansja do Brazylii wzmocni już dotychczasową obecność w Ameryce Łacińskiej. Motto firmy „Jeden świat, jeden rynek” podkreśla, że ​​rozwijając swoją działalność dystrybutorzy nie są ograniczeni granicami geograficznymi i mogą działać we wszystkich krajach, w których działa DXN.

– Nasze strategiczne wejście do Brazylii ma na celu wykorzystanie silnej obecności marki i sukcesu, jaki nasz MLM osiągnął w innych krajach Ameryki Łacińskiej, w tym w Meksyku, Peru, Boliwii, Kolumbii i nie tylko” – powiedział Datuk Lim Siow Jin, założyciel firmy.

Spółka zarejestrowała się już i uzyskała zgodę na dystrybucję dziesięciu produktów w Brazylii. Oczekuje się, że niedawno otwarty drugi zakład produkcyjny DXN w Meksyku pomoże w tej ekspansji i w dalszym ciągu będzie wspierać 3,6 miliona klientów firmy w Ameryce Łacińskiej.

Mogą Cię również zainteresować