Pomimo globalnego kryzysu związanego z koronawirusem firma sprzedała już ponad 100 000 swoich urządzeń. Imponujący jest również rozwój struktur. Niespełna dwuletni, poruszający się w systemie network marketing projekt Healy World z siedzibą główną w Berlinie i lokalizacjami w 45 krajach na całym świecie, zalicza dynamiczne wzrosty.
Bardzo ciekawy jest tutaj sam produkt, który obecnie testujemy również w naszej redakcji. To małe, wszechstronne urządzenie, skonsolidowane ze smartfonem i specjalną aplikacją dysponuje częstotliwościami, które ponoć mają ogromny wpływ na zdrowie, dobre samopoczucie i równowagę organizmu. „Healy jest certyfikowanym urządzeniem medycznym do leczenia przewlekłego bólu, fibromialgii, bólu szkieletowego i migreny, a także do terapii wspomagającej choroby psychiczne, takie jak depresja, lęk i powiązane zaburzenia snu. Wszystkie inne zastosowania Healy nie są uznawane przez medycynę konwencjonalną z powodu braku dowodów w rozumieniu tej nauki” – czytamy na stronie firmy.
„To, że nasi dystrybutorzy sprzedali już 100 000 urządzeń Healy jest wielkim sukcesem. Wynika to głównie z faktu, że mamy wyjątkowy produkt, którego nigdy wcześniej nie widziano. Stanowi on doskonałą okazję biznesową dla naszych dystrybutorów na całym świecie” – twierdzi w informacji prasowej Frank Deyle, dyrektor ds. sprzedaży.
Spółka Healy World została założona w 2019 roku przez Marcusa Schmieke i Christiana Halpera. Jak twierdzą jej decydenci, zrobili to w celu umożliwienia wszystkim zainteresowanym egzystencji bazującej na zdrowym życiu holistycznym. Zdaniem spółki swój sukces projekt ten zawdzięcza m.in. dzięki korzystaniu z ponad 13-letniego doświadczenia w aplikacjach częstotliwościowych grupy firm TimeWaver oraz współpracy z wieloma lekarzami, naukowcami i inżynierami. Urządzenie Healy to wyrób medyczny klasy IIa.
Sprostowanie 1. Zdaniem jednego z naszych Czytelników, kwestię ilości sprzedanych urządzeń podaliśmy dziś rano niedokładnie: „Firma Healy World zrobiła obrót ponad 100 000 $ tylko w 2020 roku – drugi rok działalności, a sprzedała ponad 180 000 urządzeń i dopiero zaczyna” – napisał Mirosław Galewski.
Sprostowanie 2. „Mała korekta mojego komentarza, przepraszam ja już szampańsko myślę o Sylwestrze. Chodzi o 100 mln $. Zabrakło tylko trzech zer, chodziło mi o 100 000 000 $ (tylko w 2020, drugim roku działalności). Ponad 400 mln PLN. Jeśli chodzi o urządzenia to w sumie sprzedano 180 000 sztuk. Najlepszego” – dodał Mirosław Galewski. Dziękujemy za informację.