Firma Mary Kay opublikowała raport dotyczący rozwoju przedsiębiorczości kobiet

przez Maciej Maciejewski
394 odsłony

Mary Kay, firma zajmująca się marketingiem sieciowym, ogłosiła publikację specjalnego raportu zatytułowanego „Wspieranie przedsiębiorczości kobiet: od zaangażowania do działania”.

źródło: Pixabay

Raport Mary Kay szczegółowo opisuje zaangażowanie spółki we wspieranie spraw kobiet na całym świecie poprzez specjalne projekty i działania, jakie firma poczyniła w ciągu czterech lat od założenia przełomowego, wielostronnego partnerstwa Akcelerator Przedsiębiorczości Kobiet (WEA).

W 2019 roku Mary Kay we współpracy z sześcioma agencjami Organizacji Narodów Zjednoczonych zainicjowała WEA jako siłę napędową promowania przedsiębiorczości i udziału kobiet w życiu gospodarczym na całym świecie. Sprawozdanie specjalne za rok 2023 szczegółowo opisuje różne sztandarowe programy i statystyki wpływu WEA, podkreślając ich globalny zasięg i wyjątkowe podejście do rozwiązywania głównych wyzwań stojących przed kobietami przedsiębiorcami.

Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna w Mary Kay, powiedziała: – Dzięki Akceleratorowi Przedsiębiorczości Kobiet stworzyliśmy solidną platformę, która nie tylko wspiera, ale także celebruje ducha przedsiębiorczości pań na całym świecie.

W raporcie zawarto niezwykłe osiągnięcia, takie jak:

  • zmniejszenie wskaźników ubóstwa w pilotażowym projekcie dotyczącym wsi w ramach celów zrównoważonego rozwoju na obszarach wiejskich Chin, wykorzystującym przedsiębiorczość kobiet i rozwój przywództwa;
  • rozpoczęcie Regionalnego EXPO Przedsiębiorczości Kobiet oraz krajowych wydarzeń towarzyszących w Europie i regionie Azji Środkowej, skupiających przedsiębiorczynie, inwestorki i partnerki biznesowe. Wydarzenia 2023 roku, współorganizowane z 33 partnerami lokalnymi, zgromadziły ponad 15 308 uczestników, w tym 1047 przedsiębiorców i 75 inwestorów i obejmowały 27 seminariów/paneli oraz przestrzeni wystawienniczych;
  • pomyślna realizacja różnych programów szkoleniowych i mentorskich prowadzonych przez partnerów wysokiego szczebla na całym świecie, takich jak internetowy Program Certyfikatów Przedsiębiorczości Kobiet;
  • do konkursu WEA Digital Innovation Challenge dla kobiet przedsiębiorców wpłynęło 250 wniosków od start-upów prowadzonych przez kobiety z 54 krajów.

Mogą Cię również zainteresować