Firma Souvre Internationale nagrodzona za profesjonalną organizację międzynarodowej ekspansji swojego biznesu MLM

przez Maciej Maciejewski

Za nietuzinkowe wyniki w ramach międzynarodowej ekspansji swojego network marketingowego biznesu, polska firma Souvre Internationale została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem Międzynarodowy Czempion 2020. Konkurs organizuje wydawca Pulsu Biznesu.

Spółka Souvre Internationale otrzymała wyróżnienie Międzynarodowy Czempion 2020 m.in. za dynamiczny rozwój oddziałów Souvre UK oraz Souvre Italia, za ambitne realizowanie swojej międzynarodowej wizji oraz za zaangażowanie wielu tysięcy partnerów firmy w całej Europie.

Inicjatywa Międzynarodowy Czempion promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach. Dzięki inwestycjom zagranicznym oraz działalności eksportowej polskie przedsiębiorstwa, takie jak Souvre, przekształcają się w podmioty globalne, skutecznie konkurując na zagranicznych rynkach i budując markę Polski na arenie międzynarodowej.

Souvre ma obecnie dwa silne, zagraniczne oddziały firmy, z siedzibami w Londynie i Mediolanie. – Wyjątkowa oferta produktowa, sprawdzony i konkurencyjny model biznesowy, prokonsumencka postawa oraz wysyłka produktów do 27 państw Unii Europejskiej, otworzyły nam drogę międzynarodowego rozwoju – powiedział nam Sebastian Antkowiak, dyrektor zarządzający w Souvre.

– Jesteśmy silni zaangażowaniem naszych partnerów, którzy w całej Europie promują markę Souvre dbając o styl, w jakim prowadzą rozmowy biznesowe. Realizacja celów sprzedażowych naszych zagranicznych oddziałów na rok 2020 potwierdza, że w DNA marki wpisana jest wizja budowania firmy globalnej. Międzynarodowe zaangażowanie właścicieli spółki – Waldemara Smolińskiego i Łukasza Smolińskiego, który zarządza na co dzień oddziałem Souvre UK, to tylko potwierdzenie moich słów. Dostrzegamy potrzeby europejskich klientów i  szybko reagujemy na ich zmieniające się oczekiwania, a to jest klucz do sukcesu – podkreśla Sebastian Antkowiak.

W ten sposób polska spółka reprezentująca branżę sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy dołączyła do grona firm, które odważnie wychodzą na globalny rynek, podejmują ryzyko inwestycji, tworzą innowacyjne produkty i usługi.

W konkursie Międzynarodowy Czempion o nagrodę ubiegać się mogą wszystkie polskie firmy prywatne, w których decyzyjność jest w rękach polskiego kapitału prywatnego oraz polskie firmy z udziałem skarbu państwa. Firma musi spełniać pewne kryteria, m. in. w ciągu ostatnich trzech lat (2017-2019) dokonała inwestycji zagranicznej – wybudowała poza granicami Polski zakład produkcyjny, centrum usługowe, sieć dystrybucji lub przejęła zagraniczną firmę i/lub prowadzi szeroko zakrojoną działalność eksportową i odnosi sukcesy na zagranicznych rynkach.

Mogą Cię również zainteresować