źródło: Facebook
W dniach od 9 do 14 kwietnia br. ekscytująca metropolia Delhi przekształciła się w tygiel kultury, biznesu i nieograniczonej radości. Global Rally 2024 zgromadził najlepszych zawodników tej firmy ze wszystkich zakątków świata.
„Każdy dzień pobytu udowadniał, że Forever Living Products to coś więcej niż tylko firma. Przeciwnie, wszyscy uczestnicy czuli się, jakby należeli do dużej rodziny. Rodzina, która buduje na sukcesach swoich członków i celebruje je w całej okazałości” – komentuje jeden z uczestników przedsięwzięcia.
Program eventu był bardzo zróżnicowany i prezentował to, co najlepsze w świecie network marketingu. Oprócz ekscytujących historii FBO z całego świata, porywających fragmentów rozrywkowych i wyrazów uznania, największe wrażenie zrobiły główne przemówienia dyrektora generalnego Gregga Maughana i prezydenta Aidana O’Hare’a.
A co słychać w Forever Poland? Od momentu publikacji naszych dwóch ostatnich materiałów dotyczących problemów w tej spółce (Sytuacja kryzysowa w Forever Living Products Poland część 1 oraz Sytuacja kryzysowa w Forever Living Products Poland część 2) władze firmy nie zrobiły nic. A przynajmniej nic nam o tym nie wiadomo, ponieważ zjawisko o nazwie public relation w tym podmiocie nie istnieje. Szkoda.