źródło: Pixabay
Wielu światowych liderów branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy korzysta z usług tej polskiej spółki. To dzięki tej firmie mogą sprawnie komunikować się ze swoimi strukturami i klientami za pomocą mailingu. Skąd decyzja, aby GetResponse w całości przeniosła się do sieci?
– Nie jest to dla nas zupełna nowość, bo w GetResponse praca zdalna była od zawsze powszechną praktyką – ale nie mieliśmy jeszcze do czynienia z sytuacją, kiedy cały zespół pracuje poza biurem – mówi Szymon Grabowski. – To jednocześnie wielka szansa na wypracowanie nowych rozwiązań w każdym aspekcie działalności firmy, od komunikacji wewnętrznej po możliwość zatrudniania najlepszych specjalistów, bez względu na ich lokalizację – dodaje.
Firma zapewnia swoim pracownikom dodatkowe wsparcie finansowe, aby umożliwić im stworzenie dogodnych warunków do pracy zdalnej. Decyzja o przejściu w tryb remote-first została podjęta po przeprowadzeniu ankiet wśród pracowników – okazało się, że 81% z nich preferuje pracę poza biurem. – Wsłuchaliśmy się w głos naszych pracowników i wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom. Jestem przekonany, że to słuszna decyzja, która przyniesie same pozytywne skutki – mówi Szymon Grabowski. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w tym miejscu.