Organizatorami konkursu, podobnie jak w poprzednich latach, jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal Kampaniespoleczne.pl. W tegorocznej edycji konkursu o wyborze najlepszej kampanii 1% zdecydują nie tylko jurorzy, ale również zainteresowani tematyką marketingu społecznego internauci. Umożliwi im to głosowanie za pośrednictwem platformy internetowej na stronie www.kampaniespoleczne.pl w kategorii Kampanie 1%.
Internauci wyłonią 5 nominacji, spośród których jury konkursu wybierze zwycięzcę prestiżowej statuetki oraz nagrody w postaci czasu emisyjnego o wartości 100 000 zł brutto. Fundatorem nagrody i partnerem kategorii 1% jest Dom Mediowy Codemedia SA.
Każdy internauta może oddać jeden głos na wybraną kampanię 1% w terminie 12-27 kwietnia na portalu www.kampaniespoleczne.pl, po zalogowaniu się. Link bezpośredni do listy kampanii biorących udział w konkursie w kategorii 1% to http://www.kampaniespoleczne.pl/kk_kampanie_new.php
Więcej szczegółów na temat konkursu znaleźć można na stronie: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/ Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl Patronat Honorowy: Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Partnerzy: ZFPR, SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni: TVP Info, Tok FM, Brief, Gazeta Prawna, O2, CR Navigator, Odpowiedzialnybiznes.pl, Forsal.pl, Marketer+, Aktivist, Marketingowiec.pl, Proto.pl, Ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok.