– Stworzenie mobilnej wersji serwisu Itaka.pl to krok w kierunku łatwego, szybkiego i wygodnego dotarcia do naszego biura podróży. W momencie rosnącej liczby użytkowników mobilnych odwiedzających stronę postanowiliśmy stworzyć wersję serwisu zoptymalizowaną na urządzenia mobilne, która umożliwia dostęp do aktualnych ofert, zapoznanie się z promocjami, ofertami last minute oraz dokonanie rezerwacji online. Klient ma również możliwość zalogowania się do strefy klienta Moja.itaka.pl, gdzie znajdzie zawsze aktualne informacje dotyczące swojej rezerwacji. Największym wyzwaniem było stworzenie serwisu prostego, intuicyjnego w obsłudze, z którego użytkownik w dowolnym momencie może szybko skorzystać. Naszym zdaniem Janmedia udało się te cele zrealizować – podkreśla Andrzej Jasiak, specjalista ds. aplikacji web z ITAKI.
Strona mobilna została zaprojektowana tak, aby zarówno w zwięzły jak i kompleksowy sposób przedstawiać opis danej wycieczki. Ciekawą funkcją serwisu jest specjalny schowek, który umożliwia zapamiętywanie interesujących wycieczek i przeglądanie ich później w dowolnej chwili na urządzeniu mobilnym lub komputerze stacjonarnym. Użytkownik strony ma możliwość współdzielenia zawartości schowka na serwisach społecznościowych oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail.