Jonas i Robert af Jochnick z Oriflame czyli historia 40 lat network marketingowego biznesu w formie książki i podcastu

przez Maciej Maciejewski
2211 odsłony

Ciekawą akcję wydawniczą zainicjowała network marketingowa firma Oriflame. Spółka zaczęła publikować w internecie serial zatytułowany „Jonas & Robert of Oriflame” – to audiobook w formacie podcastu o założycielach koncernu i 40 latach jego nader interesującej historii.

Jonas & Robert af Jochnick

Małe, dwupokojowe biuro w Sztokholmie. Wszystko zaczęło się w 1967 roku. Dwaj bracia – Jonas i Robert af Jochnick spotkali się ze swoim przyjacielem Bengtem Hellstenem, aby porozmawiać o swoich planach na przyszłość. Chcieli stworzyć firmę działającą na nowych zasadach, oferującą kosmetyki inne od tych dostępnych w sklepach – inspirowane szwedzką naturą. W tamtych latach był to odważny i ryzykowny pomysł, ale postanowili spróbować. Tak zaczęła się niesamowita podróż, która trwa do dzisiaj. Obecnie Oriflame działa na ponad 60 rynkach, współpracując z 3 milionami klubowiczów, którzy budują swoje systemy MLM polecając i sprzedając kosmetyki oraz produkty wellness sygnowane marką Oriflame.

Tak. To kawał biznesowej historii o przedsiębiorczości, marketingu sieciowym i konsekwentnym dążeniu do wytyczonych celów. Pierwszorzędna edukacja i motywacja w jednym. Ponad 50 lat temu Jonas i Robert af Jochnick postanowili wystartować w Szwecji z multi level marketingowym pomysłem, który dziś jest jednym z największych projektów MLM na świecie. Kawał mocnej historii.

Serial „Jonas & Robert of Oriflame” oparty został na pracy szwedzkiego dziennikarza Björna Edsty, opublikowanej w 2008 roku przez wydawnictwo Ekerlids. Ten podcast obejmuje 40 lat historii biznesu Oriflame – od jej założenia przez Jonasa i Roberta af Jochnicka, aż do czasów współczesnych.

„Audiobook opisuje skromne początki naszej firmy, co oznacza Beauty by Sweden oraz jak trudno jest stworzyć własny biznes i utrzymać go na powierzchni. Przechodzi przez wzloty i upadki, których doświadczyli Jonas i Robert, opowiada o ich obowiązkach i marzeniach, ich postawie „nigdy się nie poddawaj” i przedstawia Czytelnikom na całym świecie nasze możliwości biznesowe, a także naszą kulturę i wartości. Podcast zawiera również ekskluzywne, osobiste wspomnienia samego Roberta af Jochnicka, a dla wielu entuzjastów piękna na świecie jest to wyjątkowa okazja do tego, aby posłuchać jego głosu i poznać historię Oriflame” – czytamy w informacji prasowej.

Firma postanowiła również w tym roku ponownie opublikować książkę Björna Edsty w nieco nowym formacie, aby uhonorować osiągnięcia Jonasa i Roberta, złożyć hołd ich pracy i nieco ożywić swoją biznesową kulturę. Podcast jest dostępny na każdej większej platformie do strumieniowego przesyłania dźwięku, w tym Spotify, Soundcloud, Apple Podcast, Google Podcast, Deezer i wielu innych. Nowe odcinki są publikowane w każdy poniedziałek i czwartek. Aby rozpocząć słuchanie wystarczy kliknąć tutaj https://oriflame.lnk.to/JonasRobertOriflame

Mogą Cię również zainteresować