Katarzyna Trawińska
Inicjatorem tej akcji charytatywnej jest redakcja magazynu Businesswoman&life. W książce można znaleźć ciekawe i inspirujące rozmowy z osobistościami ze świata biznesu i sztuki, które dzielą się z Czytelnikami historiami swojego sukcesu, motywacjami i pasjami. Katarzyna Trawińska opowiada w niej między innymi o tym, dlaczego marka Prouvé jest tak mocno związana z pięknymi zapachami, o możliwościach jakie daje branża MLM oraz o tym, co jest największym kapitałem i wsparciem na początku samodzielnej kariery biznesowej.
Dochód ze sprzedaży książek oraz z licytacji produktów i usług przekazanych przez firmy biorące udział w tej akcji, zostanie przekazany Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie. Fundacja działa od 2009 roku i zajmuje się przełamywaniem tabu związanego z podejściem do raka w Polsce oraz wspieraniem kobiet zmagających się z tą chorobą. Dzięki jej projektom wiele z nich zaczęło walczyć o swoją kobiecość w chorobie i o to, by żyć z radością.
To kolejna akcja społeczna, w którą angażuje się Katarzyna Trawińska wraz ze swoją marką. Twórczyni Prouvé od lat wspiera działania związane z profilaktyką zdrowia kobiet oraz ich przedsiębiorczością. Jest m.in. ambasadorką ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna, bo zdrowa”, której celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych i przeciwdziałania rakowi szyjki macicy oraz Ambasadorką Przedsiębiorczości Kobiet.
Charytatywną książkę „50 Osobistości Biznesu” można kupić w tym miejscu.