Korzyści z narzekania

przez Bartłomiej Karaś

Korzyści z narzekaniaBartłomiej Karaś  Obsługa reklamacji to jeden z kluczowych momentów komunikacji z klientem.
Nie zawsze reklamacja dotyczy wad produktu.

Nie zawsze reklamacja dotyczy wad produktu. Reklamacją możemy nazwać każdy rodzaj niezadowolenia klienta, o którym jest skłonny nas powiadomić. Takie szerokie rozumienie pozwala włączyć w to wszelkie obiekcje związane z kosztem, jakością czy obsługą.

Na podstawie docierających do firmy sygnałów można ocenić, jak wielkie jest zainteresowanie daną usługą w stosunku do możliwości finansowych potencjalnych klientów. Być może warto zróżnicować daną ofertę, zaproponować uboższą, tańszą wersję usługi, a za to zyskać część rynku. Wiadomo, że nie każdy rodzaj produktów czy usług nadaje się do takiej operacji.

Mogą Cię również zainteresować