źródło: Facebook.com
Lot w kosmos prosto z PreZero Areny w Gliwicach
W dniach 16-17 września 2023 roku na PreZero Areny w Gliwicach, polska firma DuoLife obchodziła swoje 10 urodziny działalności na rynku. Wydarzenie Today For Tomorrow (TFT – Dziś Dla Jutra), w kosmicznej oprawie scenicznej zabrało swoich gości w niesamowitą podróż.
Ok. 4 000 osób m.in. z Polski, Włoch, Anglii, Francji, Rumunii i Łotwy świętowało tę okrągłą rocznicę razem z założycielami firmy – Bartoszem Królikowskim, Łukaszem Godyniem, Norbertem Janeczkiem i Piotrem Pacygą. Na wspaniałej scenie pojawili się dyrektorzy – liderzy z historiami swoich awansów, budowania ścieżki kariery. Ale nie tylko…
Popłynęły łzy
Wielu mówiło prosto z serca o swoim prywatnym życiu, wsparciu ich rodzin w dążeniu do celu, o trudnej walce z chorobami. Popłynęło wiele łez, kiedy na scenę wyszła dyr. Magdalena Horochowik, która z osoby mówiącej NIE dla marketingu sieciowego, całkowicie się w nim zatraciła. Stało się tak za sprawą produktów firmy DuoLife, które – można powiedzieć – uratowały życie i zdrowie całej jej najbliższej rodziny.
Człowiek w centrum
Historia każdej z tych osób pokazała, że firma ma silny focus na stawianie człowieka w centrum. Bo to ludzie tworzą ten biznes. Ich zaangażowanie, współpraca, różnorodność, pomysłowość, relacje, wzajemne wsparcie, serce i ciężka praca. Dlatego też DuoLife kieruje się w swojej działalności hasłem „Najpierw człowiek, później zysk”. Dowodem na to jest cały plan marketingowy spółki, który cały czas ewoluuje – ulega zmianom, zawsze na korzyść partnerów biznesowych.
10/10 – niespodzianka
Pierwszego dnia eventu podczas wykładów i szkoleń, słuchacze otrzymali dużą dawkę wiedzy i jeszcze większą motywacji od topowych liderów firmy. Niespodzianką wieczoru była prezentacja nowej linii produktów. Na 10 urodziny DuoLife wypuszcza na rynek 10 nowych suplementów. Tym razem założycie wraz z dr h.c. Piotrem Kardaszem – ekspertem i przewodniczącym Rady Naukowej DuoLife SA, postawili na prostotę i klarowność, aby trafić do jeszcze większej liczby odbiorców.
Proste, doskonałe, dla każdego
Pani dr n. farm. Justyna Godyń dumnie zaprezentowała linię PURE FORMULA. Wielokrotnie podkreślała, że produkty te powstały w odpowiedzi na liczne prośby i sugestie ze strony klientów i klubowiczów. Etykiety zewnętrzne to również subtelna, ale znacząca zmiana, gdyż zawierają krótką informację o przeznaczeniu produktu.
Wśród entuzjastycznie oklaskiwanych nowości znalazły się: Ashwagandha, Żeń-szeń, Melatonina, Spirulina, Cytryniec chiński, Berberyna, Kudzu, Astaksantyna i D3 w oleju z czarnuszki. Absolutnym hitem, który w PreZero Arenie spotkał się z największym entuzjazmem jest jednak Maca – pomagająca w zachowaniu naturalnej energii, aktywności seksualnej i płodności. Produkt ten wydaje się być również odpowiedzią na problemy współczesnego, zabieganego i niedomagającego świata.
Show na miarę NASA i mocne bity
Zwieńczeniem dnia była urodzinowa impreza DuoLife, otwarta występem ambasadora marki – Krzysztofa Drabika, zwycięzcy Nagrody Publiczności Mam Talent TVN, który niedawno ukończył Koronę Polskich Maratonów, gdzie na odcinków 42 km nieustannie żonglował butelkami DuoLife.
Oczywiście, jak urodziny to i tort. Każdy z uczestników został obdarowany kawałkiem 500 kilogramowego, urodzinowego ciasta w kształcie rakiety i kuli ziemskiej. Organizatorzy zadbali również o piękną oprawę muzyczno-taneczną wieczornej zabawy.
Nie odpuszczamy – lecimy do gwiazd
Drugiego dnia zapewniono uczestnikom kolejne dawki szkoleń, motywacji i atrakcji. Występ Joanny Gdaniec, trenera i twórcy IMPROsprzedaży, eksperta soft marketingu, pokazał każdemu z obecnych, że warto zrobić pierwszy i kolejny krok. Bo im dalej idziemy, tym lepiej poznajemy siebie.
Kolejne sesje, prowadzone przez dyrektorów międzynarodowych i krajowych firmy, były żywym dowodem na to, że chcieć – to znaczy móc. Ale, żeby to osiągnąć – jak powiedział Norbert Warzyszyński – trzeba „Nigdy nie bać się swojego strachu. Nie pozwolić mu zawładnąć sobą. Żyć pełnią życia. Przestać być niewolnikiem bez kajdanek”.
Grawitacja jest nudna
Domknięciem imprezy urodzinowej było wystąpienie dyr. generalnego DuoLife – Tomasza Zabawy oraz Norberta Janeczka – współzałożyciela i przewodniczącego rady nadzorczej spółki z Sebastianem Antkowiakiem – dyr. globalnym ds. biznesu DuoLife. W swoich przemówieniach panowie udowodnili, że „grawitacja jest nudna”, a praca w systemie soft marketingu może każdego pozytywnie zaskoczyć. Uświadomili słuchaczom, że biznes MLM opiera się na ludziach – dlatego też, to człowiek jest w jego centrum.
Każdy człowiek to bezcenna wartość
Wszyscy powinni mieć w sobie wrażliwość na różnorodność ludzkich charakterów i umiejętnie je wykorzystywać. Prelegenci zaznaczyli również, że należy: szukać ludzi lepszych od siebie, dla których „grawitacja to za mało”, budować relacje, pokazać, że biznes to jakość, skuteczność i pewność ora działać, nie czekając na „kiedyś”.
Dla dzieci
TFT w Gliwicach zakończyło wzruszające podziękowanie od Fundacji Furaha Centre, niosącej pomoc dla dzieci z porażeniem mózgowym i autyzmem w Kenii (One World DuoLife), a także od przedstawicieli Europejskiej Fundacji Honorowych Dawców Krwi.