Nowy wymiar reklamy

268 odsłony

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Jednak dziś, aby dotrzeć do potencjalnego klienta i wyróżnić spomiędzy setek spotów, bilbordów i haseł, trzeba wymyślić coś naprawdę imponującego. Niemieckiemu producentowi samochodów udało się to osiągnąć.


Ostatnio w niezwykle kreatywnych reklamach specjalizuje się Volkswagen. Nie tak dawno wielki szum wywołała reklama telewizyjna z małym Lordem Vaderem. Później wielokrotnie była ona przerabiana, między innymi w ramach promocji filmu Thor. Kolejnym bardzo ciekawym i interesującym projektem była reklama drukowana w kilku norweskich magazynach samochodów, na której dzięki rozszerzonej rzeczywistości można było odbyć jazdę próbną nowego modelu. Jednak teraz niemiecki producent samochodów poszedł jeszcze dalej i stworzył reklamę w pełni… jadalną.

Kampania reklamowa Volkswagena Golfa R w RPA przebiega pod hasłem „Eat the Road”. Hasło potraktowano jednak bardzo dosłownie, ponieważ w kilku magazynach motoryzacyjnych zamieszczono stronę, którą rzeczywiście można w całości zjeść. Dla niedowiarków w reklamie podano składniki, z których ona powstała. Znalazły się w nich miedzy innymi mąka ryżowa, woda, sól, glikol propylenowy, barwniki oraz gliceryna. Widać, że ludzie odpowiedzialni za reklamę w niemieckim koncernie samochodowym naprawdę wierzą w tezę, iż reklama jest dźwignią handlu. Ciekawe, czym nas jeszcze zaskoczą i jak będą wyglądały ich kolejne kampanie. A to reklama Volkswagena z małym Lordem Vaderem w roli głównej:

Mogą Cię również zainteresować