Nu Skin & Amway czyli o tym, jak sprzedaż bezpośrednia rozwija się w Chinach

przez Maciej Maciejewski
123 odsłony

Firma Nu Skin Enterprises świętowała otwarcie nowego zakładu produkcyjnego w chińskim mieście Szanghaj. Dynamicznie rozwija się również chiński oddział największego network marketingu świata, czyli koncernu Amway. Zatem dzisiaj dwa świeże newsy prosto z rynku azjatyckiego.

Biznes Nu Skin został niedawno zauważony przez „China Daily”. Jak donosi dziennik oczekuje się, że nowy budynek postawiony przez ten system MLM o powierzchni 440 000 stóp kwadratowych czterokrotnie zwiększy moce produkcyjne i poprawi reakcję łańcucha dostaw dla przedsiębiorstw w Chinach i na innych rynkach azjatyckich.

„Mamy 20-letnią historię w Chinach kontynentalnych i nadal inwestujemy w naszą przyszłość w tym regionie” – powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny Nu Skin. „Ten nowy zakład, wraz z naszą chińską centralą ukończoną w roku 2014, reprezentuje nasze dwie największe zagraniczne inwestycje i znaczące zaangażowanie w Chiny, jako kluczowe centrum badawczo-rozwojowe i produkcyjne” – dodał Napierski.

Firma Nu Skin zainwestowała w projekt 55 milionów dolarów, dokładając wszelkich starań, aby zaprojektować konstrukcję zgodnie ze standardami budownictwa ekologicznego, które oszczędzają energię i zmniejszają zużycie wody.

Tymczasem chiński oddział koncernu Amway poinformował nas o zorganizowaniu niecodziennego eventu. Seminarium Przywódców Amway w Chinach powitało 10 000 uczestników podczas pięciodniowego wydarzenia, które obejmowało uroczyste kolacje, sesje przywódcze, przyjęcia koktajlowe i wycieczki krajoznawcze. 

Wydarzenie opierało się w dużej mierze na kreatywnych produkcjach na dużą skalę, w których wykorzystano efekty specjalne, maszyny do śniegu i ponad 600 godzin niestandardowego projektu ruchu, aby stworzyć panoramiczne sceny na ogromnych ekranach LED. Podczas kolacji na każdym stole i talerzu wyświetlano animowane projekty odzwierciedlające kulturę kraju i markę Amway.

W sumie seminarium trwało dwa miesiące i zgromadziło dwanaście oddzielnych fal przedstawicieli marki, za każdym razem honorując najlepszych pracowników i niezależnych przedstawicieli biznesu Amway. Szacuje się, że w sumie wydarzenie to przyniosło lokalnej gospodarce 25 milionów dolarów.

Mogą Cię również zainteresować