– Podjęliśmy wyzwanie i razem ewoluowaliśmy – powiedział Rolf Sorg przedstawiając wyniki finansowe firmy za rok 2020 podczas wirtualnego wydarzenia Kick-Off Americas Online 2021. – Dzięki Waszemu zaangażowaniu jesteśmy dobrze przygotowani na przyszłość – dodał.
Event był transmitowany przez kanał telewizyjny firmy PM TV do wielu tysięcy widzów w obu Amerykach. Założyciel spółki zapowiedział, że edukacyjne wydarzenia firmy, które zainicjowano w czasie kwarantanny i odbywają się online, będą teraz stałą pozycją dydaktyczną w działalności firmy.
Rolf Sorg ogłosił również plany dalszej ekspansji koncernu w Ameryce Środkowej i Południowej oraz zapowiedział otwarcie nowych rynków w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, w Portugalii, Wietnamie i Chinach. – Nawet jeśli obecna sytuacja pokaże, że długoterminowe plany nie zawsze mogą zostać zrealizowane, nie będziemy się powstrzymywać. Jesteśmy elastyczni i tak właśnie działamy – stwierdził.
Firma chce również rozbudować swoją siedzibę główną na Florydzie, aby jeszcze mocniej wspierać międzynarodowe wzrosty finansowe. Plany obejmują powiększenie magazynu, wybudowanie drugiego budynku administracyjnego oraz nowe udogodnienia dla biur w Pittsburghu.
– Rozwijamy się tutaj bardzo szybko i mamy przed sobą do zrealizowania duże projekty – mówi Sammy El Ghoul, dyrektor ds. sprzedaży na Amerykę. – A ponieważ już brakuje nam miejsca, inwestujemy w dodatkowy sprzęt i obiekty produkcyjne – dodał.
Podczas wydarzenia Kick-Off Americas Online 2021 zaprezentowano również nowy projekt strony internetowej firmy i inicjatywę dotyczącą zrównoważonego rozwoju, której celem jest opracowanie i wprowadzenie w 100% nadających się do recyklingu materiałów opakowaniowych dla wszystkich produktów PM-International do końca br. Jakie wyniki zaliczy zatem spółka za rok 2021? Przekonamy się już niebawem.