– Pracujemy nad pozycją lidera w branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego, a pasja do produktów naszej firmy oraz zainteresowanie oferowanymi możliwościami biznesowymi, rynek wciąż napędza nasz sukces – powiedział Cameron Bott, prezes ARIIX International. – Najlepsze jest to, że wszyscy wiemy, iż to dopiero początek! – dodał Bott.
Zdaniem decydentów firmy rynek europejski stał się trzecim co do wielkości regionem dla biznesu ARIIX. W ciągu ostatniego roku wzrósł aż o 90%. W trzecim kwartale 2020 roku firma otworzy oficjalnie swoją działalność w Hiszpanii, Szwajcarii i Polsce, wprowadzając marki ARIIX do 24 krajów na czterech kontynentach, z 12 biurami na całym świecie. Spółka spodziewa się, że gwałtowny wzrost międzynarodowej ekspansji jeszcze zwiększy przychody o 13%, prognozując wzrost z 230 mln USD w 2019 roku do 260 mln USD w roku 2020.
Od 2012 roku koncern ARIIX otrzymał ponad 45 nagród związanych ze swoim wzrostem, innowacjami i wizją, w tym nagrody Stevie dla najszybciej rozwijającej się firmy roku i najbardziej innowacyjnej firmy roku, CEO World Awards dla najlepszej firmy roku oraz nagrodę Najbardziej innowacyjna firma roku i One Planet Awards dla najszybciej rozwijającej się spółki roku i najbardziej innowacyjnej firmy roku. W ciągu ostatnich trzech lat firma znalazła się na liście 500 najszybciej rozwijających się prywatnych firm w Ameryce. W zeszłym miesiącu przedsiębiorstwo znalazło się na 35 miejscu na globalnej liście 100 sprzedaży bezpośredniej na 2019 rok.