Powrót disco polo

przez Marek Wyrzychowsk

Disco polo powraca w wielkim stylu. Jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement w 4 miesiące od startu stacja Polo TV znalazła się w czołówce najchętniej oglądanych programów. Dzięki temu, że ta „muzyka” przyciąga reklamy wielkich koncernów, muzyczne stacje stawiają na ten gatunek.

źródło: www.flickr.com
źródło: www.flickr.com

W zaledwie cztery miesiące od pojawienia się na rynku i przy niewielkim zasięgu, mało znana stacja Polo TV weszła do czołówki najczęściej oglądanych programów. Potwierdzają to badania firmy badawczej Nielsen Audience Measurement. Zdaniem specjalistów to dopiero początek popularności disco polo, bo potencjał jest ogromny.

Blisko 40% Polaków przyznaje się do słuchania muzyki disco i disco polo. Ponoć poszukujący kolejnych nisz tematycznych telewizyjni nadawcy dopiero szykują się do prawdziwego podboju tego rynku. Kanał ma jeszcze jeden atut w zanadrzu. To zapewnione miejsce w ofercie pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, który ruszy w grudniu br. To dodatkowo zdynamizuje rozwój kanału, bo zapewni mu dotarcie do ogólnopolskiej publiczności.

Polo TV nie jest jedynym kanałem, który dostrzegł potencjał disco polo. Niszę odkryła TV Silesia, która jako pierwsza zaczęła nadawać program skierowany do miłośników tej muzyki. Viva Polska wprowadziła program „Disco ponad wszystko”. Już niedługo swoją działalność rozpocznie kolejny kanał muzyczny z muzyką disco i disco polo – TV.Disco. Nadawcy liczą, że za popularnością przyjdą także reklamodawcy. Już dziś wydają oni na promocję we wszystkich stacjach muzycznych blisko 70 mln zł rocznie.

Mogą Cię również zainteresować