Program „Firma Przyjazna Internautom”

przez Marek Wyrzychowsk

Internetowa wyszukiwarka Firmy.net stworzyła dla wszystkich zainteresowanych podmiotów program „Firma Przyjazna Internuatom” (FPI). Przedsięwzięcie ma na celu edukowanie e-przedsiębiorstw. Chce pomóc im podnosić standardy komunikacji z klientami.

źródło: www.sxc.hu
źródło: www.sxc.hu

Wyróżnione w nim firmy mogą wykorzystywać do swoich celów promocyjnych znak FPI. Firma Przyjazna Internautom jest inicjatywą portalu www.firmy.net. Została ona skierowana do przedsiębiorstw, które dostrzegają nowe możliwości promowania się w internecie. Program został podzielony na pięć poziomów, które firmy zdobywają poprzez zrealizowanie dokładnie sprecyzowanych warunków.

Należą do nich m.in. zadbanie o kompletność i rzetelność oferty umieszczanej w wyszukiwarce, która ułatwi internautom zapoznanie się z produktami lub usługami firmy. Kolejnym warunkiem jest wprowadzenie unikalnego opisu przedsiębiorstwa, który pozwoli je wyróżnić spośród innych i ułatwi odnalezienie. Następny element to zdobycie co najmniej pięciu pozytywnych opinii ze strony dotychczasowych klientów. Dalej, uzyskanie minimum trzech referencji od partnerów biznesowych, a ostatnim jest umieszczenie znaku FPI na stronie www firmy, zgodnie z zaleceniami portalu Firmy.net.

Celem tych działań jest ułatwienie odnalezienia internautom rzetelnych firm, które będą w stanie zaspokoić ich potrzeby. Program Firma Przyjazna Internautom zaczął swoją działalność 1 sierpnia 2011. Aby wziąć w nim udział, wystarczy założyć bezpłatne konto w serwisie. Uczestnictwo nie wiąże się z żadnymi kosztami a każda z firm, która spełni wyżej opisane kryteria, będzie mogła wykorzystywać znak FPI do swoich celów promocyjnych bez żadnych ograniczeń.

Mogą Cię również zainteresować