Program NU POWER SHOW Karoliny Łappo-Rzeplińskiej nominowany do prestiżowego konkursu Business Woman Awards!

przez Maciej Maciejewski
2759 odsłony

Coś jakoś we wrześniu taki mam okres dobrego serca i miękkiego portfela. Jeszcze trochę i pójdę z torbami albo będę musiał na tej Islandii zacząć kręcić kiełbasę z trawy. No chyba, że polowanie na maskonury. Ale teraz na poważnie… bo jak Karolina Łappo-Rzeplińska coś robi w biznesie MLM to mamy poważne kwestie.

Znów darmowa reklama. A raczej promocja. Warto się pochylić nad fajnymi rzeczami organizowanymi w naszej branży kompetentnie, odpowiedzialnie i pewnie. Warto, a nawet trzeba, bo takie projekty, akcje… w gruncie rzeczy budują markę i wizerunek całego sektora DS/MLM. Zatem dziś znów na piedestały świata biznesu MLM wnoszę dumnie Karolinę Łappo-Rzeplińską. Amen.

To co ona robi w social mediach jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie i zasługuje już nie tylko na baczną i regularną obserwację, ale na powielanie. W naszej dziedzinie można powiedzieć roboczym żargonem, że Karolinę Łappo-Rzeplińską TRZEBA duplikować. To jak ona działa… z jaką klasą robi network marketing zasługuje na najwyższe uznanie i nie wyobrażam sobie, żeby nie dostała tej nagrody. Czapka z mojej łysej głowy. A tak napisała była o tym godzinę temu w social mediach:

„Kochani. Jest nam niezmiernie miło ogłosić, że nasza inicjatywa Nu Power Show została nominowana w konkursie Business Woman Awards! To wyróżnienie bardzo nas cieszy dlatego prosimy Was o wsparcie. Wystarczy wysłać sms o treści: GPAY.88 pod numer 74550. Każdy głos się liczy. 16.09.2022 zostaną ogłoszone wyniki i kto wie, być może nagroda przypadnie właśnie Nu Power Show? Tych, którzy jeszcze nie zdążyli odwiedzić nas na YouTube serdecznie zapraszam”.

Drodzy Czytelnicy Network Magazynu. Pomożecie? Jakem Maciek syn Leszka kłaniam się do Waszych stóp i proszę uniżenie o mały sms w tej sprawie. Połączmy dziś siły bez względu na to, w jakiej kto działa firmie MLM bo ten konkurs jest naprawdę super prestiżowy i co najważniejsze, poza branżowy. Zatem każda drobna informacja o biznesie network marketing rozprzestrzeniana w mediach za jego pomocą buduje image – markę i wizerunek nas wszystkich. MÓJ, TWÓJ, ICH, NASZ. Całego, wielkiego, wspaniałego społeczeństwa DS/MLM w Polsce. Dziękuję. Ku chwale branży.

PS. Oczywiście za tak sprawnie i elegancko tworzonym materiałem stoi zapewne cały sztab ludzi, biznesowych znajomych samej inicjatorki, no i bankowo macza w tym swoje zawodowe palce jej szanowny małżonek. Jestem tego pewien, choć nigdy nie pytałem. Obiecuję, że nadrobię niebawem to fo pas i zrobię dodatkowy materiał o kulisach powstawania programu. Na razie gratki dla całej bandy od NU POWER SHOW.

Mogą Cię również zainteresować